Unreal 2: Loopt vast bij starten game

Pagina: 1
Acties:

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 22:05

Pegasus81

Group: Infinity

Topicstarter
Unreal 2 loopt bij mij vast nadat ik de moeilijkheidsgraad heb gekozen. Ik krijg dan nog wel een animatie dat je door een soort tunnel vliegt, maar op het eind zie ik dan een zilver iets op een achtergrond die steeds van kleur veranderd. Ik kan dan niets meer, behalve op ctrl+alt+del drukken ... Heeft iemand dit ook al gehad? Voor specs, zie sign. Ik gebruik de ati-catalyst 3.1 drivers en dx9.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Verwijderd

nee niet gehad, vreemd, tunnel, begint het dan met een tunnel, :?
maar unreal 2 is een buggie spel, hij blijkt ook problemen te geven met bepaalde geluidskaarten, moet je daar eens naar kijken, die eax uitzetten, wil ook wel helpen. :)

edit

en laat dat nou net de SB audigy zijn. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 03:18 ]

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 22:05

Pegasus81

Group: Infinity

Topicstarter
Hmz .. dus bij jouw begint t niet met een tunnel? Ok .... Als je het spel opstart, wat zie je dan als eerste? Ik zie dan een splashscreen en daarna 'initializing' en dan vlieg je door een soort van tunnel naar het atari logo. Als je op escape drukt kom je dan in het hoofdmenu. Ik kies dan voor 'new game' en dan de moeilijkheidsgraad. Dan vlieg je weer door een soort tunnel en dan vliegt hij bij mij dus ergens tegen ofzo (het ziet er heel vreemd uit) en dan crashed het spel. Ik heb idd wel een audigy geluidskaart, maar ik had in de readme al gelezen dat dat evt. problemen op zou kunnen leveren. Ik had eax dus al uitgezet. Ik heb ook de patch gedownload met het update programmaatje dat erbij zit...

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Verwijderd

Pegasus81 schreef op 06 March 2003 @ 11:22:
Hmz .. dus bij jouw begint t niet met een tunnel? Ok .... Als je het spel opstart, wat zie je dan als eerste? Ik zie dan een splashscreen en daarna 'initializing' en dan vlieg je door een soort van tunnel naar het atari logo. Als je op escape drukt kom je dan in het hoofdmenu. Ik kies dan voor 'new game' en dan de moeilijkheidsgraad. Dan vlieg je weer door een soort tunnel en dan vliegt hij bij mij dus ergens tegen ofzo (het ziet er heel vreemd uit) en dan crashed het spel. Ik heb idd wel een audigy geluidskaart, maar ik had in de readme al gelezen dat dat evt. problemen op zou kunnen leveren. Ik had eax dus al uitgezet. Ik heb ook de patch gedownload met het update programmaatje dat erbij zit...
ach ja sorry, dat bedoel je, was gisteren laat,, dom ,dom ,dom, van mij, je hebt gelijk, je begint dus wel in een tunnel. maar ik geloof niet als je de game start dat je weer in een tunnel komt, maar ik zal zelf straks ff kijken. :)

patch, :? , /me mr.marihuana gaat dan nu de patch downloaden.

edit

wist nog niet dat er een patch dus al uit was. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 12:12 ]