Hallo luidjes,
Ik zit hier met een cdwriter van plextor 12/10/32a ide en steeds als ik wil gaan branden, dan bij +/- 22 % stopt ie en krijg een blauw scherm met de melding dat ik niet genoeg schrijfruimte heb op de c:\ heb gekeken, niets mis mee heb nog 3gig over, dat is het dus niet, daarna probeer ik nog eens, krijg ik de melding dat mijn beedadapter niet uptodate is, ook die heb ik van de laatste drivers voorzien, weer een blauwscherm, nu de shadow geheugen in de bios uitzetten staat ook niet aan.. dus kan het ook niet wezen.
Iemand een idee?
mijn spec:
processor: AMD athlon 1000
Geheugen: 512 mb
hardeschijf: 10 gig (gedeeld door 3)
Videoplank: NVIDA GeForce 2 MX/MX400
CDRW: Plextor PX-W1210A
besturing; XP Pro
Wie kan mij helpen?
Ik zit hier met een cdwriter van plextor 12/10/32a ide en steeds als ik wil gaan branden, dan bij +/- 22 % stopt ie en krijg een blauw scherm met de melding dat ik niet genoeg schrijfruimte heb op de c:\ heb gekeken, niets mis mee heb nog 3gig over, dat is het dus niet, daarna probeer ik nog eens, krijg ik de melding dat mijn beedadapter niet uptodate is, ook die heb ik van de laatste drivers voorzien, weer een blauwscherm, nu de shadow geheugen in de bios uitzetten staat ook niet aan.. dus kan het ook niet wezen.
Iemand een idee?
mijn spec:
processor: AMD athlon 1000
Geheugen: 512 mb
hardeschijf: 10 gig (gedeeld door 3)
Videoplank: NVIDA GeForce 2 MX/MX400
CDRW: Plextor PX-W1210A
besturing; XP Pro
Wie kan mij helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door cablerichy935 op 05-03-2003 23:25 . Reden: Iets vergeten sorry ]
wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!