De Makro heeft sinds gister een leuke laptop in de aanbieding vind ik, ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbaar laptopje en ja nu heeft lidl en aldi en zelfs de AH een leuke aanbieding, maar die onbekende merken en de verkoop er van in supermarkten dat trekt mij toch niet echt zo. (ok Makro is ook geen speciaalzaak maar komt toch wat betrouwbaarder over)
het gaat om een laptop met de volgende specificaties:
IBM Thinkpad R31.
• Processor: Mobile Intel Celeron 1200 mghz
• Geheugen: 128 MB SDRAM
• Harde schijf: 20 GB (4200 rpm)
• Beeldscherm: 14.1” tft • Modem: 56K V.92
• Video: 32 MB on board
• CD-rom: 24x
• Software: MS Windows XP Home Edition
• Audio boxen : intern SoundBlaser Pro, 16 bit
• Netwerk: 10/100 LAN
• Gewicht: 2.6 kg
• Garantie: 3 jaar carry-in
891.31 incl. moet die kosten, vooral het mer (IBM toch wel iets beter dan de Medions e.d. van de aldi + lidl dacht ik zo) ook de mobile intel celeron klinkt wel goed (ivm accugebruik) de mghz is dan wel niet heel erg hoog, maar ik heb thuis een goede computer staan om mee te gamen enz, deze wil ik meer gebruiken voor school enz.
Dus zegt u maar is dit voor 891 euro een goede aankoop of kanik toch beter gaan voor de AH laptop van 999 euro?
het gaat om een laptop met de volgende specificaties:
IBM Thinkpad R31.
• Processor: Mobile Intel Celeron 1200 mghz
• Geheugen: 128 MB SDRAM
• Harde schijf: 20 GB (4200 rpm)
• Beeldscherm: 14.1” tft • Modem: 56K V.92
• Video: 32 MB on board
• CD-rom: 24x
• Software: MS Windows XP Home Edition
• Audio boxen : intern SoundBlaser Pro, 16 bit
• Netwerk: 10/100 LAN
• Gewicht: 2.6 kg
• Garantie: 3 jaar carry-in
891.31 incl. moet die kosten, vooral het mer (IBM toch wel iets beter dan de Medions e.d. van de aldi + lidl dacht ik zo) ook de mobile intel celeron klinkt wel goed (ivm accugebruik) de mghz is dan wel niet heel erg hoog, maar ik heb thuis een goede computer staan om mee te gamen enz, deze wil ik meer gebruiken voor school enz.
Dus zegt u maar is dit voor 891 euro een goede aankoop of kanik toch beter gaan voor de AH laptop van 999 euro?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 23:23 ]