[C&C Generals] Officer's pack add-on

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Er zijn vast meer tweakers geweest die Generals pre-ordered hebben voor die gratis officer's pack add-on.

Is er dan ook al 1 van deze vele tweakers die deze add-on al hebben mogen ontvangen? Ik namelijk nog niet en EA reageert ook niet op mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Wiebbe

<none />

yup yup
ik heb hem ook gepreordered,
en heb ook nog niks gehoord, maar ze zeiden dan ook dat het wel een tijd kon duren..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb hem ook nog niet ontvangen, maar zo gauw iemand hem binnen heeft zou die dan zo snel mogelijk een reactie op dit of op het cnc generals forum willen plaatsen? :|

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Sorry, dit heeft niks met de bestelling te maken.
Ik had het hier over de beta.

Vergeet deze post maar :)

[ Voor 71% gewijzigd door likkepot op 06-03-2003 14:10 . Reden: sorry veel blaat ]

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 20:25
Nee ook ik nog niet wanneer komen ze nu???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem pre-ordered in Amerika, en kreeg het officer's pack er dus bij, maar ben er niet zo van onder de indruk. Een dun envelopje met daarin wat extra papier-werk, en een cd'tje, met daarop een flash-menu met wat info, in dezelfde stijl als de website.

Op de cd zou wel een soort van patch moeten staan, die jou herkenbaar maakt in multiplayer battles d.m.v. een vlag die boven je basis gaat wapperen, maar ik heb daar nog niet naar gekeken.

Ben er niet echt kapot van, het staat in geen verhouding tot bijvoorbeeld de Collector Edition's van Tiberian Sun en Red Alert 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 14:40
ik heb hem vandaag mogen ontvangen (zoals ook vermeld in het algeme generals topic)

maar om de i-net extra's en dergelijk te krijgen moet ik me registreren @ http://generals.ea.com/officersclub maar die ligt er al de hele tijd uit :(

btw voor mensen die denken dat ze zich nu kunnen registreren daar dat gaat je niet lukken want je moet een cdkey invullen die op de achterkant van de cd staat die je bij de brief krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:39

Tys

Het is overigens niets meer als een paar soundtracks en een sterretje @ multiplay-gaming :]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb hem nu ook gekregen en vind het ook maar tegenvallen... Voor de rest wel leuk en aardig maar niet wat ik ervan verw8e....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13-10 14:40
kun jij dan op de officersclub website komen? hier krijg ik steeds server not found :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tha BasZ schreef op 07 March 2003 @ 15:46:
Ik heb hem nu ook gekregen en vind het ook maar tegenvallen... Voor de rest wel leuk en aardig maar niet wat ik ervan verw8e....
wat wil je ook... het blijft natuurlijk wel altijd gratis...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Whoei ik heb hem vandaag binnen gekregen, ga zo eens even kijken wat er allemaal opstaat :)

Er staat op de generals website, dat de officers website tijdelijk niet werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door mduijvendijk op 07-03-2003 17:50 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
ik heb hem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43

Flexx

This side up

Ik heb hem vandaag gehad. Opties die het geeft zijn wel leuk, ander vlaggetje enzo in multyplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook, maar die cd stelt echt niks voor.... gewoon de officiele website op cd :(
Pagina: 1