Toon posts:

(Gamecube) Phantasy star online 1&2 + internet adapter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het bekroonde online-avontuur dat zoveel opschudding veroorzaakte op de Sega Dreamcast, wordt nu geïntroduceerd op de Nintendo GameCube en wordt zelfs nog verder uitgebreid. Bovendien wordt het de eerste game die kan profiteren van de Breedband en Modem Adapters voor de Nintendo GameCube waar je met spelers van over de hele wereld online kunt spelen.

Dit betekent niet dat het spel alleen online te spelen is. Integendeel! juist dat maakt Phantasy Star episode 1 en 2 voor de Cube zo speciaal..Je kunt PSO ook offline spelen en zelfs helemaal uitspelen als je dat zou willen. Bovendien kun je in deze Cube-versie spelen op een gedeeld scherm, zodat je met maximaal vier deelnemers op één console kunt spelen. Maar de ware aantrekkingskracht van Phantasy Star Online zit in het gevoel dat je de strijd in gaat met bondgenoten gedeeld over 2 schermen ( en met veel spelers online uiteraard..) die bestuurd worden door echte mensen.

Voor de echte PSO-veteranen is dit natuurlijk allemaal bekend terrein. Maar Episode II is een spiksplinternieuw avontuur. Hierin vind je gloednieuwe missies, wezens, wapens en zeldzame voorwerpen. Deze exclusieve Nintendo-titel belooft zelfs nóg adembenemender graphics. En als je genoeg hebt van het gevecht op de planeet, dan kun je altijd nog een team samenstellen voor een snel potje Lobby Ball (een futuristische vorm van voetbal). Je kunt ook nieuwe missies en kaarten downloaden, zodat je nooit uitgekeken raakt. Kortom: zoiets heb je nog nooit gezien.

Als je Phantasy Star Online, het epische avontuur dat je ontzettend veel vrije tijd gaat kosten nog niet kent, dan volgt hier een stukje geschiedenis. Omdat hun thuisplaneet op de rand van vernietiging verkeert, moeten de bewoners een andere planeet koloniseren, Ragol. Als het eerste transportschip verongelukt, moet het Hunter's Guild het raadsel oplossen dat miljoenen levens heeft gekost. Hier begint jouw verhaal.

Nou dat was dus een beetje het standaard openings verhaal , hier nu wat andere weetjes , Bij de aankoop van PSO (Phantasy star online) krijg je 1 maand online game tijd , wil je daarna langer online gamen gaat dit €8,99 per maand kosten (heb nog geen idee of dit via creditcard of bank/giro betaald kan worden)
De game zelf staat geplanned voor 07-03-2003 en de internet adapters voor 15-03-2003 maar je kan PSO ook ofline spelen in de tussen tijd :)
Leuke extra , je kan met max 4 personen ofline PSO spelen via splitscreen

Ik zit zelf erg naar deze game uit te kijken omdat het zover ik weet de eerste mmorpg is voor een console die in nederland uitkomt .

Verder niet echt veel te melden meer dus hier nog wat screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/gamecube/phantasystar/p_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/gamecube/phantasystar/p_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/gamecube/phantasystar/p_screen007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

de screenshots doen het niet :(

de game ligt trouwens al vanaf dindsdag al in veel winkels in de schappen.. ik ga hem zelf morgen halen en dan egint het levelen :) pas als ik minstends level 50 heb ga ik denk ik pas online anders word ik finaal in de pan gehakt en als IK een lekker hoog level heb kan ik zelf lekker nOObs gaan beaten >:)

jammer alleen dat je een cxraditcard nodig hebt om je aan te kunnen melden bij het online gebeuren :( :( daar moeten ze toch echt iets aan veranderen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mijn broertje heeft dit spel ook voor zijn DC. Die was er helemaal verslaafd aan. (Offline btw). Ik heb wel eens mee zitten kijken, maar het zag mij er niet boeiend genoeg uit eerlijk gezegd. Bovendien heb ik helemaal geen tijd voor een tweede leven. :P

Hij vond dit spel offline boeiend genoeg. Is deze dat ook? Ik denk het wel met het nieuwe deel 2 right?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 05 maart 2003 @ 22:52:

de game ligt trouwens al vanaf dindsdag al in veel winkels in de schappen.. ik ga hem zelf morgen halen en dan egint het levelen :) pas als ik minstends level 50 heb ga ik denk ik pas online anders word ik finaal in de pan gehakt en als IK een lekker hoog level heb kan ik zelf lekker nOObs gaan beaten >:)

jammer alleen dat je een cxraditcard nodig hebt om je aan te kunnen melden bij het online gebeuren :( :( daar moeten ze toch echt iets aan veranderen
enig idee welke winkels ? de winkel waar ik zelf werk heeft hem namelijk nog geen eens binnen gekregen :( , wil eigenlijk zo snel mogelijk online ermee , en is het niet zo dat je alleen kan pvpen in bepaalde gebieden in het spel ? :) niet dat het een 1 of ander free for all is ? (screenshots werken prima hier trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 05 March 2003 @ 22:52:
Tja, moet je maar geen Kazaa lite gebruiken he ;)
LOL, ga er maar niet vanuit dat het zo werkt. :o Op die manier zou je zo een savegame op je PC kunnen zetten, ff je stats veranderen en hopla.. online met nieuwe je superstats. Nee, je begint vanaf level 1 en alles wordt keurig netjes bijgehouden op de servers van Sega (1 van de redenen voor de maandelijkste kosten).
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 22:57:
[...]
enig idee welke winkels ? de winkel waar ik zelf werk heeft hem namelijk nog geen eens binnen gekregen :( , wil eigenlijk zo snel mogelijk online ermee , en is het niet zo dat je alleen kan pvpen in bepaalde gebieden in het spel ? :) niet dat het een 1 of ander free for all is ? (screenshots werken prima hier trouwens)
Dimension Plus heeft hem al, 54.99. Zijn vast wel meer winkels, denk niet dat Bart smit e.d dit spel al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag ook in FRS zien liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 23:07:
[...]
Tja, moet je maar geen Kazaa lite gebruiken he ;)

[...]
LOL, ga er maar niet vanuit dat het zo werkt. :o Op die manier zou je zo een savegame op je PC kunnen zetten, ff je stats veranderen en hopla.. online met nieuwe je superstats. Nee, je begint vanaf level 1 en alles wordt keurig netjes bijgehouden op de servers van Sega (1 van de redenen voor de maandelijkste kosten).

[...]

Dimension Plus heeft hem al, 54.99. Zijn vast wel meer winkels, denk niet dat Bart smit e.d dit spel al verkopen.
Ik las juist dat de game juist WEL alles opslaat op je memorycard en daarom helaas nogal gevoelig is voor cheats (Gameshark enzo) het voordeel is dat je dus offline kan spelen met de character die je online ook hebt en dus offline kan levelen daar veel te vechten enzo, en het word dus niet netjes bijgehouden op de server.
maar je begint wel op level 1 (doet me denken aan Pokémon op de gameboy waar je ook heelveel aan het levelen was om de nieuwe gyms te kunne verslaan :) )en danlevel je langzaam (offline/online) tot je lekker hoog bent (50 ofzo) en dan kan je je pas het beste sotren op de online wereld en de clan cultuur dan.

Ik weet deze info omdat ik de laatste paar dagen eens tuk of 10 reviews he doorgelezen

ennuh.. wat heeft kazaa-lite te maken met de screenshot die ik NIET kan zien??

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 05-03-2003 23:28 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm zou het erg jammer vinden als er zo makkelijk te cheaten valt in PSO (wil zelf altijd in mmorpg's dat het allemaal eerlijk verloopt) , en ja zag bij dimensionplus inderdaad dat ze hem al hadden maar de modem is nog niet te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

niet da cheaten makkelijk is maar het is wel mogelijk maar ze daar komen patches ( :X ) die dat tegenhouden en anders bannnen ze de cheater gewoon

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice game... ik zit er al even op te wachten... welke tweaker zou ik tegenkomen? Is het geld meer dan waard!!!
Hier is ie te koop... http://www.amazon.com/exe...mazon/102-4593945-1608924

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 00:16:
Nice game... ik zit er al even op te wachten... welke tweaker zou ik tegenkomen? Is het geld meer dan waard!!!
Hier is ie te koop... http://www.amazon.com/exe...mazon/102-4593945-1608924
nou ik ga in iedergeval de broadband adapter kopen en ben zelf nogal een mmorpg freak dus tsja PSO komt ook wel in mijn collectie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 00:18:
[...]

nou ik ga in iedergeval de broadband adapter kopen en ben zelf nogal een mmorpg freak dus tsja PSO komt ook wel in mijn collectie :P
Hij komt in April ook uit voor de Xbox dacht ik... kunnen deze console houders ook genieten!!

offtopic:
Nu final fantasy nog online :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 00:19:
[...]

Hij komt in April ook uit voor de Xbox dacht ik... kunnen deze console houders ook genieten!!

offtopic:
Nu final fantasy nog online :9~
klein offtopicje dan :P
Ja FFxi mag van mij nou ook wel eens komen zeker omdat ze onlangs in japan de eerste expansion al uitgebracht hebben

ontopic weer , Wist niet dat hij ook naar de x-box zou gaan boeit niet zo veel omdat de 2 versies toch niet met elkaar kunnen communiceren en opzich zelf staan ligt er maar net aan welke console je hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 00:31:
[...]
ontopic weer , Wist niet dat hij ook naar de x-box zou gaan boeit niet zo veel omdat de 2 versies toch niet met elkaar kunnen communiceren en opzich zelf staan ligt er maar net aan welke console je hebt :)
Zou trouwens wel leuk zijn als dit mogelijk was... ja, of moet je dat nou juist gescheiden houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik heb hem!!!! hij is DOOOOOOPPPPPEEEE!!!!!!!!! dope shit hoor. wel een beetje moeilijk soms ga ik dood omdat ik niet doorheb hoeveel leven ik nog heb :( je hoort niet een soort geluidje ofzo (zoals Zelda 64 dat toontje als je bijna dood was)
ik ben nu level 5.. na mijn eerste missie (training)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hadden hem nog niet op me werk dus nog niet gekocht =/ we hadden wel resident evil zero maar daar wacht ik nog even mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Ik heb hem zelf helemaal kapot gespeeld op de Dreamcast destijds, echt tot level 100. Helaas echter nooit episode 2 gespeeld, dus deze ga ik misschien ook kopen.

Alleen is het online betalen nogal jammer, op de DC mocht je gratis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-RMW- schreef op 08 maart 2003 @ 01:30:
Ik heb hem zelf helemaal kapot gespeeld op de Dreamcast destijds, echt tot level 100. Helaas echter nooit episode 2 gespeeld, dus deze ga ik misschien ook kopen.

Alleen is het online betalen nogal jammer, op de DC mocht je gratis spelen.
inderdaad ik snap de kosten echter niet aangezien je character files etc op je memory card opslaat (waardoor het dus erg cheat gevoelig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Gierige hollanders ;) :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 08:40:
inderdaad ik snap de kosten echter niet aangezien je character files etc op je memory card opslaat (waardoor het dus erg cheat gevoelig is)
Hoe denk je dat de games gehost worden? Ook via je memory card? :Z

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jOzh schreef op 08 March 2003 @ 10:23:
[...]

Hoe denk je dat de games gehost worden? Ook via je memory card? :Z
mja laat ze dan ook die character files opslaan (zoals het in elke mmorpg gedaan word) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

maar dan kan je niet offline je character trainen |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 08 maart 2003 @ 17:46:
maar dan kan je niet offline je character trainen |:(
mja dat vind ik niet echt een ramp om eerlijk te zijn , en vooral bij dit soort games wil je echt wel een breedband verbinding hebben (mmorpg's gaat veel tijd inzitten) en wil je dus echt niet per minuut gaan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik kan nu bv alleen nog maar offline spelen.. dan werd het wel moeilijk om een beetje te trainen .
en soms heb ik mijn cube in een andere kamer staan (grotere tv :P ) en dan heb ik daar geen internet.

ohja ik heb een klein site'te gemaakt over PSO en over mijn character..
er komen stukejes over de ervaringen online (als het eenmaal zover is) en over het huidige level van mijn mannetje.

hier staat meer over mijn mannetje (+screenshot hoe ie er uitziet) inc. mijn HP, TP, wapens, class enzo

dus voor de geintereseerde:

http://home.wanadoo.nl/evilcuber/character.html

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 11 March 2003 @ 19:46:
ik kan nu bv alleen nog maar offline spelen.. dan werd het wel moeilijk om een beetje te trainen .
en soms heb ik mijn cube in een andere kamer staan (grotere tv :P ) en dan heb ik daar geen internet.

ohja ik heb een klein site'te gemaakt over PSO en over mijn character..
er komen stukejes over de ervaringen online (als het eenmaal zover is) en over het huidige level van mijn mannetje.

hier staat meer over mijn mannetje (+screenshot hoe ie er uitziet) inc. mijn HP, TP, wapens, class enzo

dus voor de geintereseerde:

http://home.wanadoo.nl/evilcuber/character.html
Even in de gaten houden die site :P ben nu zelf lvl 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Bij mij winkel was de broadband adapter vollop te koop, samen met het spel.
Maar ja, ik ga er eerst offline van genieten.

Ik word wel steeds meer afgemaakt tegenwoordig.... ben level 8 en in de 3e wereldomgeving.

Als hier nog meer mensen zijn die cruise hair hebben en een vette zonnebril dan wil ik ooit nog daarmee een "guild" beginnen. Of een clan, watdanook.
Exclusief voor mensen met cruise hair en vette zonnebril natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik zo vreemd vond is dat het voor de dreamcast gratis was (behalve dan je internet verbinding uiteraard)

voor de gamecube moet je betalen voor PSO account en je internet verbinding.

en voor xbox moet je voor xbox live, je internet verbinding EN de pso account. _-_

word me een beetje te gek. waarom kan dat niet gewoon gratis?:P zoveel kost het ook weer niet om die servers te onderhouden. DC had toen die tijd daar ook geen moeite mee, dus waarom wil MS overal tog opnieuw een munt uitslaan? 8)7

verder is het een prima rpg / mmorpg.
1 minpuntje is dat waneer je in BV: cave 3 bent, en je bent moe en gaat slapen. je saved en zet de console uit. volgende dag wil je verder moet je alle caves weer over nieuw doen >.<
dat vond ik dan wel jammer.
maar hoe dan ook, het speelt lekker, leuke muziek, en ziet er ondanks dat het al zo oud is nog steeds redelijk uit. top prestatie :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 12:29 ]

Pagina: 1