Toon posts:

HK faqs zijn nog niet echt op to date

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uit de oude FAQ:
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
(Er is geen nieuwe-FAQ ?)

Uit de Lieve Adjes FAQ:
(Waar geen $techpost genoemd wordt)
De Hk is tegenwoordig een invite-only-systeem.
(...)
Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans dat je er eens in kunt.
Ik heb 'goede/goede+' replies, maar nog steeds geen HK access? Ik post niet heel veel, maar wel goede replies...Is het alleen de kwantiteit die nog telt? M.a.w. waarom heb ik tot op heden nog geen kans gemaakt om HK toegang te krijgen - Wat doe ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je zegt het al OUDE FAQ die klopt wel in meer dingen niet (het ding rept nog over Topix)... De actuele info is terug te vinden in de gewone FAQ, de LA-FAQ en het Mededelingenforum. Die kans om HK-access te vragen zal je trouwens nog krijgen zoals ook in MED enzo te lezen is. Eerst zijn de lage userid's aan de buurt.

[ Voor 27% gewijzigd door m-m op 05-03-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

je kan dit eens lezen: [rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml] , met een beetje geluk komt er nog een HK voor users met een id boven de 5000 ;)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De lieve adjes faq, en stickies komen dus niet helemaal overeen? Moet ik nou een modje emailen (LA FAQ) of heeft dan toch geen kans (sticky post)..?

EDIT: De LA FAQ heeft als timestamp: 24-02-2003 23:03 (redelijk actueel) en sticky post (18-02-2003)..Ik neig naar de nieuwste timestap, maar die regels gelden niet meer :?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
kom ik aanzeilen met mijn userID 49590.

best raar omdat ik me toch echt in 2000 heb aangemeld en nu staat er 2002 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach .. als je toegang hebt behoor je gewoon een gezonde dosis nettiquette te bezitten, en dan zijn al die FAQ's daar niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 21:30:
Ach .. als je toegang hebt behoor je gewoon een gezonde dosis nettiquette te bezitten, en dan zijn al die FAQ's daar niet nodig.
het gaat ook niet over de netiquette binnen de HK, maar om de algemene FAQ, als ik jouw reply lees geloof ik dat je dacht dat Tribunal het over de HK FAQ had ;)

en idd, Jaymz mag wel eens aan het werk gezet worden :+ Gewoon de dingen die niet meer relevant zijn in de oude FAQ eruit slopen of updaten :)

Jaymz ik geloof best dat je zoveel voor ons doet als mogelijk hoor :*

offtopic:
Erkens je vergeet [/spuit11] onderaan je bericht :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik vind het raar dat die oude-faq er nog steeds is, zie hier hetzoveelste bewijs van verwarring :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

cardinal808 schreef op 05 March 2003 @ 21:25:
kom ik aanzeilen met mijn userID 49590.

best raar omdat ik me toch echt in 2000 heb aangemeld en nu staat er 2002 :?
Joh, ze willen jou gewoon niet in de HK. Dat is toch wel duidelijk? ;)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gewoon lezen dus, kijk naar de links ;)

Locutes: Het moet zijn Locutus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

De LA-FAQ is zover als ik weet gewoon up to date, de oude FAQ staat er nog om nostalgische reden (ofzo) en heb ik niet zomaar 'oude FAQ" genoemd ;). In de Huidige FAQ is er inderdaad nog geen sectie waar vragen als deze (Hoe krijg je HK-access) worden beantwoord, maar daar gaat in due time verandering aan aangebracht worden :)

Vooralsnog moet je het met de info uit de LA FAQ doen wat dit aangaat, over eventueel access: Be patience, wat er geregeld gaat worden weet ik niet maar er zal vast nog een kansje komen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymz op 05-03-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 21:20:
Ik heb 'goede/goede+' replies, maar nog steeds geen HK access? Ik post niet heel veel, maar wel goede replies...Is het alleen de kwantiteit die nog telt? M.a.w. waarom heb ik tot op heden nog geen kans gemaakt om HK toegang te krijgen - Wat doe ik fout :?
Geregistreerd op Sunday 03 November 2002 17:44

Ik denk dat zelfs als de HK helemaal klaar is en de database met personen die toegang krijgen helemaal up to date is.... je niet al te snel moet verwachten dat je binnen een paar maanden acces tot de HK hebt. Het kan natuurlijk wel, als je echt heel positief opvalt is alles mogelijk :) Maar ik zou er alleen niet te makkelijk van uit gaan :)

(BTW 5 posts per dag is volgens mij best wel hoog gemiddeld hoor :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 21:37:
[...]

het gaat ook niet over de netiquette binnen de HK, maar om de algemene FAQ, als ik jouw reply lees geloof ik dat je dacht dat Tribunal het over de HK FAQ had ;)
[/quote]

Ja dat dacht ik. Oeps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Even wat betreft HK-access;

Jullie zitten nu aan users 1-5000, en in de Med staat dat het nog een aantal weken kan duren voor die mensen toegang hebben.. Hoelang moeten de mensen met een 50.000+ ID dan wel wachten? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 13:36

mymind*

A Beautiful Mind

Ik weet niet precies waar ik mijn user ID kan achterhalen. Ik denk dat het 5599 is, kan iemand dat bevestigen? Het zal wel, want het is te veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

5599 it is jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jupiler schreef op 06 March 2003 @ 01:06:
Even wat betreft HK-access;

Jullie zitten nu aan users 1-5000, en in de Med staat dat het nog een aantal weken kan duren voor die mensen toegang hebben.. Hoelang moeten de mensen met een 50.000+ ID dan wel wachten? :o

Vrij lang. Helaas pindakaas, maar dit is handmatig werk door vrijwilligers. Besef aub wat voor enorme klus het is. FIFO is wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 21:37:
offtopic:
Erkens je vergeet [/spuit11] onderaan je bericht :+
:?
ik zie niemand anders in dit draadje met mijn mening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 02:23:

[...]

Vrij lang. Helaas pindakaas, maar dit is handmatig werk door vrijwilligers. Besef aub wat voor enorme klus het is. FIFO is wel zo eerlijk.
First in, first out. Ik blijf liever op GoT :+

Serieus: Ik realiseer me wat voor (sensuur) werk dit wel niet moet zijn, succes _/-\o_
Pagina: 1