Shop -> HP Corner

Pagina: 1
Acties:

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik bij dat drop-down menu op de FP naar Shop -> HP Corner ga krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2651/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2652/thumb.jpg

@ WinXP IE6 SP1. Heeft iedereen dat? :D

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:31
nope.

bij mij staan er nog een zooi plaatjes onder .

@ WinXP IE6 none - SP1.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Op de Frontpage zie je linksonder dat er een Javascript fout is. Eventjes 2 maal achter elkaar CTRL+F5 doen en als het goed is is de Frontpage weer normaal.

2e plaatje heb ik geen verklaring voor 8)7

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De hoogte van het iframe waarin de HP shop draait, is afhankelijk van de hoogte van het browserwindow. Ik heb geen idee waarom dat bij jou niet goed gaat.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
De oplossing is dus ff je browser window maximaliseren en dan op F5 duwen.
Als ik het browserwindow klein maakt en de pagina laadt krijg je klein iframepje vervolgens maximaliseer je hem en hou je het kleine iframpje!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 14:16
prog-konijn schreef op 05 March 2003 @ 21:43:
Op de Frontpage zie je linksonder dat er een Javascript fout is. Eventjes 2 maal achter elkaar CTRL+F5 doen en als het goed is is de Frontpage weer normaal.
offtopic:
Is er verschil tussen CTRL+F5 en gewoon F5?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Yohan schreef op 05 March 2003 @ 21:54:
[...]

offtopic:
Is er verschil tussen CTRL+F5 en gewoon F5?

Ja, in het eerste geval worden allerlei bestanden (zoals javascripts) niet uit je cache gevist, maar nogmaals gedownload :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hij doet het al, na Ctrl-F5 zag het er weer normaal uit :D. Deze kan dus dicht :).
Pagina: 1