Hmm, even snel Googlen gaf niets duidelijks. ATM is mijn MX-500 aangesloten op m'n USB-poort en is geconfigureerd als standaard 3 button mouse op USB. Scrollwieltje werkt, maar als ik de knopjes net boven en net onder gebruik gaat hij Googlen op wat er in m'n clipboard zit AFAIK. Best nuttig, maar toch niet echt wat hij moet doen 
Die Googlefunctie zou ik mss wel op die middenste knop (onder de knop onder het scrollwieltje) willen hebben, maar de bedoeling is dus dat de knopjes onder en boven het scrollwieltje zouden moeten constant scrollen. De twee knoppen aan de zijkant doen atm niets. Het lijkt me dat dit zou kunnen opgelost worden door een MX500 driver in mn /etc/X11/XF86config te plakken, maar waar vind ik die?
Vooral als ik UT2K3 ga spelen kan dat best handig zijn
bvd
Die Googlefunctie zou ik mss wel op die middenste knop (onder de knop onder het scrollwieltje) willen hebben, maar de bedoeling is dus dat de knopjes onder en boven het scrollwieltje zouden moeten constant scrollen. De twee knoppen aan de zijkant doen atm niets. Het lijkt me dat dit zou kunnen opgelost worden door een MX500 driver in mn /etc/X11/XF86config te plakken, maar waar vind ik die?
Vooral als ik UT2K3 ga spelen kan dat best handig zijn
bvd