[XP] Install werkt helemaal niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het werd weer is tijd om me pc opnieuw te gaan installeren. Dus ik pak me XP install cd, bij me pa's pc vandaan (net geinstalled, dus cd is goed).
Doe hem in mijn pc.
En dan kom ik tot dat eerste scherm waar ie zegt "Hardwareconfiguratie bla bla" ofzo, dan wordt scherm zwart en blijft zwart.

Dit had ik wel eens gehad met me oude GF2mx400. Maar sinds ik een Radeon heb heb ik nergens meer last van.

Voor me specs, zie sig.

Ik heb me processor weer normaal geclocked. Geheugen timings op z'n traagst (dus hoogst).
Enige verschil is dat ik er nu een interne brander bij heb, maar daarvan had ik ook al de IDE kabel los gehaald om te kijken of dat wat uit maakte. Ook dat doet niks.

Dus om een of andere reden, weigert XP nu te installen. Alleen ik weet het echt niet meer.

edit:
Ja ik heb gezocht, maar overal loopt ie later vast. Zo vroeg is zeg maar nieuw en ongehoord

[ Voor 8% gewijzigd door Vincentio op 05-03-2003 20:24 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Haal alle kaarten eens uit je PC behalve de videokaart en installeer XP dan nog eens.

• Vincentio
  • Niet online
Dat zou het dus niet mogen zijn aangezien ik hem met de huidige config al 15x (serieus, was een beetje aan het rotzooien) goed en wel heb geinstalled. En hij nu dus plots niet meer werkt.

O ja ik heb ook de cd, maar even gekopieerd om cker te zijn dat die wel goed is.

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 05 March 2003 @ 20:27:
Dat zou het dus niet mogen zijn aangezien ik hem met de huidige config al 15x (serieus, was een beetje aan het rotzooien) goed en wel heb geinstalled. En hij nu dus plots niet meer werkt.

O ja ik heb ook de cd, maar even gekopieerd om cker te zijn dat die wel goed is.
Dat het al 15x werkte op die config is bij pc's niet echt een reden om aan te nemen dat het zou moeten werken. Daarvoor is een PC een veel te complex ding. probeer het nog eens zo kaal mogelijk te doen, misschien dat het dan wel werkt

• Vincentio
  • Niet online
Ok, helemaal kaal gemaakt levert ook niks op. :'(

• Vincentio
  • Niet online
Ok, er zit nu even TNT2 in me systeem omdat ik het daarmee geprobeerd heb, maar ook dat is dus mislukt.
Momenteel overweeg ik zelfs om me pc uit me raam te gooien.... :(

• Vincentio
  • Niet online
Update: Windhoos 2k setup werkte wel goed.
Dus voor laatste keer start ik XP setup op. Loop weg om drinken te halen. Kom trug en setup is opgestart. Wat blijkt, om een of andere reden duurt het plots een aantal minuten voordat de setup wil opstarten.

Soz voor de kick en ik moet eigenlijk de edit toets gebruiken. :X :X

Moto van vandaag: Geduld is een schone zaak. :X :X
Pagina: 1