Bier, Whiskey en Metal!!
speelde altijd met 1 team bestaande uit:
1) Shadow
2) Gus
3) Magic
waren alle 3 rete goed en onder zo'n contract van denk ik 120 weken ofzo
* Jaguar645 w8 en hoopt dat er ooit een deel 3 komt
Verwijderd
'k Had hem jaren geleden eens uit de bibliotheek, heb hem in die 3 weken plat gespeeld, maar nooit gedownload of gekocht ofzo, snap eigenlijk niet waarom niet, maar goed
'k Ga wel eens langs de Bart Smit, gameplay was in ieder geval ubercool
Verwijderd
Maar verder natuurlijk echt gruwelijk spel. Ik had altijd alleen in het begin een week iemand gehuurd, die dan mijn (vrij waardeloze) marksman skill kon verbeteren. Tja, marksman kan je zo verbeteren en sommige andere stats niet, dus daar al mijn punten in stoppen natuurlijk
Echt een heel vet spel
Ik zag em laatst ook liggen bij bart smit. Ze hebben zeker vroeger uberveel van die spellen gekocht, want ik heb ze de afgelopen jaren non-stop bij bart smit zien liggen. Heb JA2 zelf voor ongeveer 20 guldens gekocht bij bart smit. Toen ik em laatst voor 3 euro zag liggen moest ik toch wel ff lachen. Rare jongens, die bart smit
Deel 3 laat noch wel een poos op zig wachten denk ik, alhoewel dit spel al een hele tijd in ontwikkeling is.
ze hebben de zelfde problemen met deel 3 als met JA 2 dat ze geen "uitgever" kunnen vinden.
Deel 2 hadden ze ook allang klaar toen ze eruiteindelijk een "uitgever" voor hadden
Smiling as the shit comes down...
Ik ben er zooooooooooo verslaafd aan geweest
Ik heb hem een keer uitgespeeld zonder dat mijn merks ook maar 1 keer geraakt zijn door een kogel of gewond zijn geraakt
En die dragunov's zijn het beste ")
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Meesterlijke gameplay, en groot assortiment in wapens.
Ik vond het echt prachtig, met 1 'commando' hele sectors clearen.
Unfinished Business ging verder in op verschillende soorten sniperrifles, vooral die M82A1 heb ik veel koppen van vijanden weggeschoten.
Owja, die patch die je nodig hebt is voor bestanden die missen (dit had ik bij de latere levels veel), je kunt die zelf ook oplossen door een .tga file (zo even uit het hoofd) van bv een smoke te kopieren en de naam te hernoemen naar die van het bestandje wat mist, had ik ooit met teargas.tga oid gehad voor zover ik me nog kan herinneren. Je hebt dan niet het oorspronkelijke graphic voor die actie maar je kan dan wel verder spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kleintje81 op 06-03-2003 02:36 ]
Verwijderd
No way, de FN FAL plus scoop en laser roeleert zwaar. En hoezo verlies je experience als je geraakt wordt? Je hebt wel soms dat je agility of dexterity of welke atribute dan ook voor een paar punten wordt geraakt, maar experience?silentsnow schreef op 06 March 2003 @ 01:54:
OMG Dit is een roelspel !!
Ik ben er zooooooooooo verslaafd aan geweest![]()
Ik heb hem een keer uitgespeeld zonder dat mijn merks ook maar 1 keer geraakt zijn door een kogel of gewond zijn geraaktOp die manier verlies je nooit experience en dat maakt het tevens ietsjes makkelijker.
En die dragunov's zijn het beste ")
zanac> Als je die files wilt hebben, kan ik de patches wel naar je toe mailen of evt. msn-en. Mailen is beter, msn gebruik ik nooit.
Ow, naja misschien niet experience nee. Naja, je hebt iig kans dat je punten verliest in een van die caragorieen als je gewond raakt.Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 02:53:
[...]
No way, de FN FAL plus scoop en laser roeleert zwaar. En hoezo verlies je experience als je geraakt wordt? Je hebt wel soms dat je agility of dexterity of welke atribute dan ook voor een paar punten wordt geraakt, maar experience?
Trouwens, hebben jullie alle weapon-combo's al uitgevonde
The trade of the tools
Je kunt het als volgt zien, word je een keer in het hoofd geraakt en je overleefd dat, dan zal je niet helemaal genezen, en in het spel gaat er bv wisdom vanaf.silentsnow schreef op 06 maart 2003 @ 03:01:
[...]
Ow, naja misschien niet experience nee. Naja, je hebt iig kans dat je punten verliest in een van die caragorieen als je gewond raakt.
Trouwens, hebben jullie alle weapon-combo's al uitgevondeBarrel-extenders, extra sterke kevlar vest met dat slijm, poison darts etc.
De wapen combo's, daarvoor heb ik een leuke site nog gebookmarked staan:
http://tdoq2hq.virtualave.net/guns/. Deze is wel van Jagged Alliance 2 alleen.
Verwijderd
Graag, stuur ze maar naar grotebende@chello.nlVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 02:53:
[...]
zanac> Als je die files wilt hebben, kan ik de patches wel naar je toe mailen of evt. msn-en. Mailen is beter, msn gebruik ik nooit.
Thx alvast
Yups, komt mij bekent voorKleintje81 schreef op 06 maart 2003 @ 03:27:
[...]
Je kunt het als volgt zien, word je een keer in het hoofd geraakt en je overleefd dat, dan zal je niet helemaal genezen, en in het spel gaat er bv wisdom vanaf.
De wapen combo's, daarvoor heb ik een leuke site nog gebookmarked staan:
http://tdoq2hq.virtualave.net/guns/. Deze is wel van Jagged Alliance 2 alleen.
Misschien dat je deze al kent: ja2guide13_pdf.zip (Patusco's JA2 Guide)
The trade of the tools
Verwijderd
Jepz, dat is echt een hele goeie guide voor JA2, heb zelf een uitgeprinte versie ervan (uitgeprint op de faculteitsilentsnow schreef op 06 March 2003 @ 03:40:
[...]
Yups, komt mij bekent voor
Misschien dat je deze al kent: ja2guide13_pdf.zip (Patusco's JA2 Guide)
zanac> Bestandjes verstuurd.
[edit]
Hmmm, dat pdf-je is toch ietsjes anders als de .doc versie die ik eerst had (verloren gegaan in een verschrikkelijke hd-crash
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 07:19 ]
ik ga eens kijken voor meer info
ik heb nog wel links naar de patches maar dan krijg je gayspy ik kan ze wel ffe downen en hem online gooien bij mijn ftp
moet je alleen ffe aangeven welke
http://www.strategyplanet...e/museum/museum-page1.htm
dit is intresant
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 12:42 ]
Jagged Alliance Tactics
kan dit kloppen?
ff checken
/edit:
hahhaa
klopt dus niet
tis Fallout tactics
lijken ook zo op elkaar
[ Voor 33% gewijzigd door SonyEricsson op 06-03-2003 17:14 ]
die game is ook wel kewl hoorSonyEricsson schreef op 06 March 2003 @ 16:26:
Volgens mij heb ik nog een 3 cd versie
Jagged Alliance Tactics
kan dit kloppen?
ff checken
/edit:
hahhaa
klopt dus niet
tis Fallout tactics
lijken ook zo op elkaar
maar laten we het over jagged alliance hebben weet iemand no leuke downlaods maps etc etc?
Kick mag na 24 uur! Dus niet na 21 en ook niet na 23,5.
[ Voor 90% gewijzigd door M@NIC op 07-03-2003 15:00 ]
Verwijderd
Eigenlijk wil het hier en daar nog wel eens crashen, zogezegd. Iemand suggesties?
Verwijderd
Mannetje laten sluipen in de struiken en dan de rus van afstand met z'n Dragunov laten schieten. De vijand gaat opzoek en komt mijn mannetje in de struiken tegen
De uitleg van de wapens waren ook zo stoer : "Dragunov, reach out and touch someone the Russian way!"
zelfs nie op de site van de makers
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2-dutch.zip <---- nederlandse patch
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2-eng_patch.exe <------nederlands naar engels
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2squad.zip <-----Perfect ja2 squad
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 18:24 ]
Verwijderd
Engels naar nl? die wil ik wel eens proberen, alleen doet de link het niet. Error 530 login incorrect.Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 18:12:
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2-1[1].07.zip<----- laatste engelse patch
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2-dutch.zip<---- nederlandse patch
ftp://home.wanadoo.nl/ja/...atch.exe<------nederlands naar engels
ftp://home.wanadoo.nl/ja/ja2squad.zip <-----Perfect ja2 squad
[edit]
Bloemetjes zijn goed!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 18:23 ]
hij pakt de <--- erbij ffe correcteVerwijderd schreef op 07 March 2003 @ 18:21:
[...]
Engels naar nl? die wil ik wel eens proberen, alleen doet de link het niet. Error 530 login incorrect.
[edit]
Bloemetjes zijn goed!
Nu moet ie het doen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 18:25 ]
Verwijderd
Dus als je nu nog een versie koopt koop dan niet de nederlandse want dan moet je nog een zipfile downen
tjah je hebt van zon mensen ^^Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 21:26:
Was echt grappig gasten van sir-tech hadden zo'n haast met het uitbrengen van die game dat ze in de nederlandse versie een heleboel bestandjes vergeten waren
Dus als je nu nog een versie koopt koop dan niet de nederlandse want dan moet je nog een zipfile downen
maar ik wil geen oude ervaringen instal die game gewoon eens
screenies screeniesstime schreef op 07 March 2003 @ 22:06:
ah patch binnen ga ik dit spel toch nog es uitspelenwas al best ver maar toen kwam ik dus vast te zitten en kon ook nie meer terug dr uit dus bedankt !
Als mercenaries heb ik scope en static, eerst scope gelijk voor 2 weken en static heb ik dr net bij gehaald
Ira de slet, ik kwam bij een stel rednecks op de farm en de heer des huizes zocht nog een bruidje voor zn zoon haha
Heb dr wel screenies van maar .tga weeknie wat ik daar mee moet.
idd vet geinig spelletje, en graphics zijn nie eens zo slecht, vooral de animaties. Moet je es iemand die op et randje van et dak staat neer schieten, valt ie met zn armen wapperend naar beneden. naja morgen maar weer verder.
edit: nog iets, waar kan ik die uitbreiding nog vinden? zal wel nie verkocht worden cker? als et originele spel al 4,95 kost.
[ Voor 9% gewijzigd door stime op 08-03-2003 03:01 ]
stime schreef op 08 maart 2003 @ 02:58:
lol alweer 4 uur dr op zitten. Heb net et vliegveld bevrijd en alma, gelijk vette militia gebouwd in beide steden (allemaal blauwe vierkantjes, winnen alle battles van militairen die telkes binnen komen vallen)
Als mercenaries heb ik scope en static, eerst scope gelijk voor 2 weken en static heb ik dr net bij gehaald
Ira de slet, ik kwam bij een stel rednecks op de farm en de heer des huizes zocht nog een bruidje voor zn zoon haha
Heb dr wel screenies van maar .tga weeknie wat ik daar mee moet.
idd vet geinig spelletje, en graphics zijn nie eens zo slecht, vooral d
e animaties. Moet je es iemand die op et randje van et dak staat neer schieten, valt ie met zn armen wapperend naar beneden. naja morgen maar weer verder.
edit: nog iets, waar kan ik die uitbreiding nog vinden? zal wel nie verkocht worden cker? als et originele spel al 4,95 kost.
die boer moet je neer knallen die heeft phatte guns
en je krijgt dan bij een zo stadje meer wadeering
add me ffe bij msn dan kijk ik of ik ze nog kan hosten
die had ik ook altijd, heb et spel helaasch nooit origineel gehadJaguar645 schreef op 05 March 2003 @ 21:35:
hehe dit spel platgespeeld
speelde altijd met 1 team bestaande uit:
1) Shadow
2) Gus
3) Magic
waren alle 3 rete goed en onder zo'n contract van denk ik 120 weken ofzo![]()
* Jaguar645 w8 en hoopt dat er ooit een deel 3 komt
via een minder legale manier is ie nog te krijgenPhobos schreef op 08 March 2003 @ 14:30:
[...]
die had ik ook altijd, heb et spel helaasch nooit origineel gehad
via een minder legale manier is ie nog te krijgen:PPhobos schreef op 08 March 2003 @ 14:30:
[...]
die had ik ook altijd, heb et spel helaasch nooit origineel gehad
ik heb net ja:da gevonden alleen kan hem nioet spelen helaasNeejoh schreef op 08 March 2003 @ 15:30:
Ik heb JA 1 echt superveel gedaan, maar vond 2 een beetje tegen vallen. Waren wel meer mogelijkheden, maar op de een of andere manier vond ik het gewoon wat minder. Wel een supergame btw! Dit laat zien dat grafix niet altijd alles zijn

http://home.wanadoo.nl/fpacher/ja/ kijk hier en download alles instal eerst de dutch patch dan de nederlands naar engels patch en dan 1.07 patchHouston3 schreef op 09 March 2003 @ 14:22:
kheb net ja2 maar weer uit de kast gehaald, is echt zon vet spel, alleen de nederlandse versie zuigten ik heb unfinished business ook nie
mm wierd gebruik die dan niet probeer de andere dan ?Houston3 schreef op 09 March 2003 @ 17:31:
ik krigj een crc error in de laatste file van de nl>uk patch
Verwijderd
Het is de moeite waard zou ik zeggen. Althans, ik vond het de moeite waardVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 00:00:
Ik heb ook JA2 gespeeld, echt een briljant spel. Ik zat er aan te denken om Unfinished Business the verkrijgen. Is dat een grote uitbreiding? Is het een totaal nieuwe campaign?
The trade of the tools
Verwijderd
laatste update:
http://www.ja-galaxy-foru...b=get_topic;f=23;t=000528
Andere mods vind je hier
http://www.ja-galaxy-foru...Mini_Campaigns_Downloads/
Deidranna Lives is een erg leuke mod voor JA2. De andere mods op die zijn voor Unfinished Business.
Verwijderd
Koel, die mods ga ik zeker proberenVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 14:17:
Over een paar maanden komt er een grote mod uit voor JA2 met 100+ nieuwe maps, nieuwe wapens en mercs/npcs
Deidranna Lives is een erg leuke mod voor JA2. De andere mods op die zijn voor Unfinished Business.
jepVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 14:17:
Over een paar maanden komt er een grote mod uit voor JA2 met 100+ nieuwe maps, nieuwe wapens en mercs/npcs
laatste update:
http://www.ja-galaxy-foru...b=get_topic;f=23;t=000528
Andere mods vind je hier
http://www.ja-galaxy-foru...Mini_Campaigns_Downloads/
ik was ze al een tijdje aant volgen Woeiiiii 50 nieuwe chars
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Tuurlijk kan ik dat aan, maar waar staat ie op fileplanet? Ik kan 'm niet vinden.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 07:59:
uehm jah alleen bij fileplanet weet niet of je dat aan kan
Laat maar, al gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 18-03-2003 12:34 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Verwijderd
Toen 2 uitkwam heb ik die natuurlijk ook gekocht maar ik vond deze helaas tegenvallen.
Ik weet niet precies hoe het komt maar ik speelde het gewoon bijna nooit meer....
Toch blijft jagged alliance een vet spel
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ik was toen ook nog wat jonger en ik vond het toen echt geweldig.
Toen kreeg ik 1.5, enigste wat ik me daarvan nog kan herineren is dat er een bazooka bij kwam.
Toen 1 jaar daarna of zo kocht ik 2 maar toen was ik al wat ouder het ik vond het gewoon niet meer leuk
Ik zit ik weer in dezelfde situatie als vroeg want ik heb weer een brakke pc
Verwijderd
Alleen jammer dat het de nl versie is. De vertalingen zijn af en toe volledig verkeerd, die textures die gewoon niet op de cd staan, het is gewoon vervelend. Doe mij maar de engelse versie, daar heb je tenminste veel meer support bij.
Nu weet ik het weer ja 1.5 is dus Deadly Games
Die was idd best en zag er natuurlijk iets mooier uit als 1.
Ik denk dat ik toch maar weers een 2 voor de dag haal.. kijken of ik het nu wel leuk vind.

Goed, ik ben nu ook weer eens aan het klooien met het spel, maar hij doet het nu plotseling niet meer.
Situatie: ik ga naar de AIM website, daar kan ik nergens op klikken en als ik dan naar een ander menu wil gaan klapt het spel d'r uit en gaat ie terug naar de desktop.
Het gebeurt zowel bij Win98SE als WinXP.
T-bird1400@1050 (halvegare netwerkkaart slikt geen 133MHz bus

Uhm, dinges ASUS mobo (geloof A7V133 oid, iig geen ingebouwde graphics/geluidskaart).
Geforce 2MX (ASUS V7100)
SB Live! player
256MB PC133 RAM.
Het volgende heb ik het crash rapport gehaald, gegevens zijn iedere keer hetzelfde.
Iemand enig idee, spel is nl erg leuk, maar ik wil het wel graag spelenException occured at address: 0x0045ba5b
Write Access Violation at: 0xffffffff
Exact Error Message
"The thread tried to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access."
Registers:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=0045ba4b EFLGS=00010206
EBX=00000000 SS=016f ESP=00c2f0a0 EBP=bff55769
ECX=00000000 DS=016f ESI=009a3be0 FS=19b7
EDX=009a3be0 ES=016f EDI=009a3be0 GS=0000
leeg
Verwijderd
rechter muisknop op de .exe
en dan windows 95 compatible
hielp bij mij ook
en kijk anders even op hun forums.
Ik zal er morgen ook even voor je zoeken
Moet hem ook maar weer eens uit de kast trekken. Ik weet nog dat ik speciaal in engeland eentje heb besteld omdat de NL versie gewoon zwaar bagger was. Met een dope sticker erop (Not ment for export).
Er zijn echt zoveel manieren om deze game te spelen.
Solo: alleen je custom merc.
locals only:alleen ventjes die ter plaatse kon huren
iron man: geen saves (behalve als je ging maffen)
assassin:shadow huren en dan direct naar meduna om Diedrienna (weet ik veel hoe je dat spelt) om te leggen.
En Sci-fi uit want die bagger incecten waren irritant.
Oh een goeie manier om je strength te trainen. koeien meppen
Verwijderd
Hehe, ben nooit verder gekomen dan beveileging van kasteel ofzoSeriph schreef op 02 januari 2004 @ 02:24:
Whow zijn er nog steeds mensen die deze game spelen?
Moet hem ook maar weer eens uit de kast trekken. Ik weet nog dat ik speciaal in engeland eentje heb besteld omdat de NL versie gewoon zwaar bagger was. Met een dope sticker erop (Not ment for export).
Er zijn echt zoveel manieren om deze game te spelen.
Solo: alleen je custom merc.
locals only:alleen ventjes die ter plaatse kon huren
iron man: geen saves (behalve als je ging maffen)
assassin:shadow huren en dan direct naar meduna om Diedrienna (weet ik veel hoe je dat spelt) om te leggen.
En Sci-fi uit want die bagger incecten waren irritant.
Oh een goeie manier om je strength te trainen. koeien meppen
Tanks zijn inderdaad zwaar irritant. Maar 2 laws kunnen een tank uitschakelen. Of ze beschieten met een mortier werkt ook goed. Mortier goed ver weg neerzetten en dan iemand goed gecamofleerd opstellen zodat de tank in zicht is. En dan maar schieten.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 02:35:
[...]
Hehe, ben nooit verder gekomen dan beveileging van kasteel ofzoallemaal tanks met rockets enzo beschieten
Als je assasin speelt dan is het zaak zo voorzichtig mogelijk langs de rand sluipen. En soms moet je je gewoon niets van de plot aantrekken. Alleen vind ik de rocket rifles helemaal niets die horen in sci-fi modus thuis. Die dingen doen gewoon veel te veel schade en iedereen loopt er aan het einde me rond heel irritant

Overigens heeft ie onder windows 98 exact hetzelfde probleem.
Iemand nog suggesties, want jullie maken me allemaal wel weer lekker, maar dat maakt het alleen maar erger
Ik ga denk ik m'n kloksnelheid eens omlaag schroeven naar 600MHz oid, kijken of dat scheelt.
leeg
Jagged Alliance 2. JA2: Urban Chaos is uit !!!
Zal ik snel een nieuwe topic openen
The trade of the tools
Maar ik denk niet dat er veel animo voor is
Iemand een idee
leeg
Heb net maar wat zitten proberen: de M.E.R.C site kan ie wel op komen, het spel werkt ook gewoon (met m'n IMP eigen huurling), maar die AIM site doet het gewoon helemaal niet en als je daar ook maar 1 keer naartoe bent geweest knalt ie er uit.
[ Voor 94% gewijzigd door 4x2 op 04-01-2004 20:47 ]
leeg
Spel herinstalleren?4x2 schreef op 04 januari 2004 @ 19:30:
Heb net maar wat zitten proberen: de M.E.R.C site kan ie wel op komen, het spel werkt ook gewoon (met m'n IMP eigen huurling), maar die AIM site doet het gewoon helemaal niet en als je daar ook maar 1 keer naartoe bent geweest knalt ie er uit.
]
Heb je ook problemen met andere spellen/programma's? Zo ja, dan zou ik toch kijken naar de pc zelf (memtest ed).
Heb het spel tijden niet meer gespeeld, toch maar es een keer weer uit de kast halen.
Klinkt inderdaad als opnieuw installeren en de laatste patch draaien. Ik heb een paar dagen terug ook ja2 maar weer eens geinstalleerd op windows xp. Werkte meteen. Heb net drassen + sam opgeschoont. Nou begint die kerel te zeuren dat ik niet opschiet4x2 schreef op 04 januari 2004 @ 19:30:
Schopje ?
edit:
Naja, ga zo nog wel even wat prutsen.
leeg
Verwijderd
JA2:UC features:
An all-new country to explore, featuring over 200 new maps and new tilesets.
Ten new cities to invade and overtake, and a subway system running between them that will take you to the next one quickly.
Dozens of new NPCs and quests, including a few familiar faces.
All new items, guns and weapons, some of which are upgradable like never seen before!
New intro movies and a totally revamped laptop interface.
More numerous and aggressive enemies to fully test your mettle.
Jagged Alliance 2: Urban Chaos pushes the venerable JA2 engine about as far as it will go without breaking. Download Urban Chaos and fall in love with the classic JA2 turn-based gameplay all over again.
http://www.gamer.nl/nieuws/20292
Naja, ik kan het nu iig weer een beetje spelen, heb ergens een supersavegame vandaan geplukt, die geladen en nu heb ik iig wat mercs om mee te spelen.4x2 schreef op 04 januari 2004 @ 23:52:
Opnieuw installeren van het spel zelf heb ik al een keer of 30 geprobeerd.
Naja, ga zo nog wel even wat prutsen.
Alleen die scheiteditors werken niet op versie 1.07 (dat is de enige versie die uberhaupt verder komt dan een onmiddelijke crash voordat het spel ook maar opgestart is ben ik net achter gekomen

leeg
[rml]silentsnow in "[ PC]Jagged Alliance 2 & Unfinished Busin..."[/rml]Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:54:
Goed nieuws voor alle Jagged Alliance 2 fans, want The M.O.D. Squad heeft namelijk de eerste versie van Jagged Alliance 2 Urban Chaos online gezet. Deze mod, die zo'n 200MB weegt, speelt zich af in Danubia, een voormalig Warschau Pact land waar grote onrust heerst. Samen met een team van huurlingen is het jouw taak om een Engelse ambassadeur te redden. Naast de grote download is er inmiddels ook een kleine fix voor deze veelbelovende mod verschenen.
JA2:UC features:
An all-new country to explore, featuring over 200 new maps and new tilesets.
Ten new cities to invade and overtake, and a subway system running between them that will take you to the next one quickly.
Dozens of new NPCs and quests, including a few familiar faces.
All new items, guns and weapons, some of which are upgradable like never seen before!
New intro movies and a totally revamped laptop interface.
More numerous and aggressive enemies to fully test your mettle.
Jagged Alliance 2: Urban Chaos pushes the venerable JA2 engine about as far as it will go without breaking. Download Urban Chaos and fall in love with the classic JA2 turn-based gameplay all over again.
http://www.gamer.nl/nieuws/20292
PICS !!!!!11
The trade of the tools
Verwijderd
Ook mooi dat het een vrij moeillijke mod is, goede wapens zijn schaars en de enemies zijn goed., anders dan die gimps uit het orgineel waar je gewoon recht voor kon blijven staan omdat ze toch wel mis schoten. Als je nu geen dekking zoekt voor het einde van een ronde heeft dat ernstige gevolgen =P
Tuurlijk zitten er wel een hoop bugs in, maar daar kan ik mee leven. Zeker geen mod voor beginners, maar zeer zeker de moeite waard voor alle fans =)
Ik heb nu 2 steden bevrijdt, maar ik heb geen idee hoe ik militia's op kan bouwen? En bij de 2e stad zit zo'n mijn.. maar hoe kan ik hier nu geld uit slaan? Ik WEET dat ik het vroeger voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar...
wie oh wie kan me helpen?
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Het is weer even geleden dat ik het spel heb gedaan, nostalgie!vinnyb schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:55:
Ik heb nu 2 steden bevrijdt, maar ik heb geen idee hoe ik militia's op kan bouwen? En bij de 2e stad zit zo'n mijn.. maar hoe kan ik hier nu geld uit slaan? Ik WEET dat ik het vroeger voor elkaar heb gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Maar wat ik herinner uit mijn hoofd, als je de stad hebt bevrijd en alle delen daarbij, dan krijg je een aantal procent te zien van support ofzo (dat het volk zeg maar achter jouw staat of niet). Wanneer dit niet rood was, kun je militia recruiten door een of twee van je Mercs te assignen naar train militia.
Zoiets was het ongeveer, ik krijg er weer zin van om het spel te spelen...
Laat het maar horen als het nog niet is gelukt, dan zal ik hem zelf weer installeren.
supers, thanx, tis gelukt....!!!Kleintje81 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:54:
[...]
Het is weer even geleden dat ik het spel heb gedaan, nostalgie!
Maar wat ik herinner uit mijn hoofd, als je de stad hebt bevrijd en alle delen daarbij, dan krijg je een aantal procent te zien van support ofzo (dat het volk zeg maar achter jouw staat of niet). Wanneer dit niet rood was, kun je militia recruiten door een of twee van je Mercs te assignen naar train militia.
Zoiets was het ongeveer, ik krijg er weer zin van om het spel te spelen...
Laat het maar horen als het nog niet is gelukt, dan zal ik hem zelf weer installeren.
Maarre, volgende vraag, hoe kan ik nou geld verdienen met die mijnen? Ik kan wel zilver handmatig oppakken, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk. Hoe werkt dit? (kan je het toch nog installeren
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Je moet met die mijnopzichter praten. Als je genoeg vertrouwen van de stad hebt zal de opbrengst van de mijn voor jou zijn.vinnyb schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:02:
[...]
supers, thanx, tis gelukt....!!!![]()
Maarre, volgende vraag, hoe kan ik nou geld verdienen met die mijnen? Ik kan wel zilver handmatig oppakken, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk. Hoe werkt dit? (kan je het toch nog installeren)
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, werkt helaas niet met de gold versieVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:34:
Dat moet wel lukken. Kijk eens op http://www.ja-galaxy-forum.com/, en dan specifiek naar de v1.13 mod. Deze is natuurlijk niet officieel, maar is een doorontwikkeling van het spel aan de hand van de broncode. Dus hogere resoluties, meer wapens, betere AI, sturing van militias overal heen etc... Te veel om op te noemen
De hogere resolutie leek me wel wat
Verwijderd
Tenzij je een Gold versie hebt van het internet via Steam, dan zul je nog een aantal andere handelingen moeten uitvoeren, zie hier http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=57712&page=1#Post57712
Verwijderd
Oke bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:01:
Voor zover ik het begrijp uit de faq zou dat wel moeten werken met de Gold versie, zie hier http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/57518/page/1#Post57518
Tenzij je een Gold versie hebt van het internet via Steam, dan zul je nog een aantal andere handelingen moeten uitvoeren, zie hier http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=57712&page=1#Post57712
Verwijderd
Laat maar, heb het al gevonden.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:37:
Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen, Pratice, Student, trainer ?