Ik heb hier een win2000 sp3 met outlook 2000. Outlook opstarten geeft geen enkel probleem. Als ik echter een mailtje wil openen dan verschijnt er een mooie zandloper, de pc wordt traag en ik kan bijna niets meer. maakt niet uit waar het mailtje staat, inbox of verzonden items. rest geeft geen probleem, zoals agenda en contacts.
Op het moment dat ik op een mailtje klik zie ik het geheugen gebruik naar 100% schieten(voor klikken is er nog 380 van 512 mb vrij). Op de swap file gaat hij helemaal gebruiken (min 768mb max 1500mb).
Overigens treed dit verschijnsel ook op als ik een nieuwe mail wil maken.
ik heb al een installatie herstel van office 2000 gedaan, maar hielp niet. En een nieuwe install over oude heen, maar dat hielp ook niet.
Ik heb de pst file ook herbenoemd en een nieuwe aan laten maken, maar ook met een lege pst file treed dit probleem op.
De virusscanner is up to date en vind geen virus.
Op het moment dat ik op een mailtje klik zie ik het geheugen gebruik naar 100% schieten(voor klikken is er nog 380 van 512 mb vrij). Op de swap file gaat hij helemaal gebruiken (min 768mb max 1500mb).
Overigens treed dit verschijnsel ook op als ik een nieuwe mail wil maken.
ik heb al een installatie herstel van office 2000 gedaan, maar hielp niet. En een nieuwe install over oude heen, maar dat hielp ook niet.
Ik heb de pst file ook herbenoemd en een nieuwe aan laten maken, maar ook met een lege pst file treed dit probleem op.
De virusscanner is up to date en vind geen virus.
[ Voor 8% gewijzigd door Force op 05-03-2003 19:55 ]
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.