postbeoordelingsdilemma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 01:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Waarschijnlijk een heel stomme vraag maar op welke manier zouden jullie deze post moddereren :?

Aan de ene kant vind ik het een flame naar MicroSoft door de gebruikte M$ maar aan de andere kant heeft hij ook wel weer gelijk naar mijn mening. Het gaat me nu dus niet om of jullie vinden dat hij gelijk heeft of niet maar meer op welke manier jullie deze zouden beoordelen :) Ikzelf wist het niet dus ik ben er gewoon vanaf gebleven.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:57

ikkes

In diepe rouw

Tja ik blijf er dus ook vanaf. Heb niet de draad gelezen. Denk zo te zien inzichtvol. Maar moet eerst heel de draad lezen voor een goed andwoord.

[ Voor 28% gewijzigd door ikkes op 05-03-2003 19:40 ]

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

'Gelijk hebben' is natuurlijk maar een klein onderdeeltje dat meespeelt in beoordeling die je aan een reactie wilt meegeven :)

Hoe de reactie gebracht wordt enzo zijn (imho) belangrijkere zaken. In ieder geval mag deze van mij op 0 blijven, maar krijg ik er geen slapeloze nachten van alstie naar 1 gaat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Dit is weer typische M$ onzin. Windows, menu en icon zijn woorden die je gewoon uit het woordenboek haalt.
Hoe moet een concurrent zijn menu dan noemen? Dagschotel ofzo?
M$ mag dan marktleider zijn dat wil nog niet zeggen dat ze maar alles kunnen claimen wat enigzins verband houdt met hun OS.
Als we de $$ ff laten voor wat het is, dan is de post in twee stukken op te delen.

te weten:
- Dit is weer typische Microsoft onzin
en
- de rest, waarin best wel zinnige, edoch voor de hand liggende, taal gebezigd word.

Door het weer typische Microsoft onzin te noemen spreek je een duidelijke flame uit, weliswaar door het tweede gedeelte verklaard, maar niet onderbouwd met feiten of voorbeelden. Toch zal merendeel van de mensen het met deel twee eens zijn omdat Microsoft dat signaal wel uitstraalt.

Het nutteloze $$ gebruik maakt de post net iets minder 'waardevol'.

Per saldo mag de post wmb op 0 of 1 eindigen, flame of troll is me te zwaar, en voor meer dan +1 mis ik een nuttige onderbouwing.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Maar bo, hij heeft gewoon gelijk, zo makkelijk is dat. Een bedrijf kan geen woordenboek woorden claimen zodanig dat geen ander ze mag gebruiken. Dit is ook de reden dat Lindows het uithoudt tegen Microsoft in de rechtzaal. De manier waarop hij het brengt is alleen wat knullig. Doe mij die 1 maar.

P.s; http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=717264 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Randal Peelen op 05-03-2003 23:59 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

* botoo is ook van mening dat hij gelijk heeft, maar hij poneert slechts een open deur, en overdrijft het daarbij ook nog (er word niet _alles_ geclaimd).
Daarbij word het onnodig flamend gebracht (typische M$ onzin).

Maar als de post op +1 einigt heb ik daar geen probleem mee hoor :)

Die laatste url van je (717264: dood aan microsoft) mag wmb een edit en een mailtje krijgen, in 4 maanden tijd 5 reacties die allemaal in de -1 of 0 categorie horen.

* botoo is wel nieuwsgierig met welk OS die JeroenrXc ingelogd heeft, het zal me verbazen als hij zelf geen Windows gebruikt.
|:(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1