Ik heb een Blaupunkt RTV-540 videorecorder (10 jaar oud) liggen die een probleem heeft. Hij neemt niet goed op, dwz na enkele seconden slaat de videorecorder zomaar af. Dit zowel bij oude als nieuwe videobanden. Hij is al een paar keer naar de reparatie geweest waarbij ik 'em elke keer terug krijg met de woorden dat er niets aan mankeert. Weet iemand anders wat dit probleem kan zijn? ('k wil 'em zelf repareren).
Probleem hebben wij met een Philips Videorecorder gehad vroeger. Destijds door "een mannetje" laten repareren. Ik weet dan ook niet wat het probleem was. Maar neem gewoon eens telefonisch contact op met de technische afdeling van een groot electronika-bedrijf, zoals It's of de Harendse Smid.
[ Voor 5% gewijzigd door Rejgun op 05-03-2003 19:39 ]
Audi: Vorsprung durch Technik
Misschien dat de rubberen bandjes/wieltjes een beetje versleten zijn en ze niet echt lekker meer langere banden aan het draaien krijgen. Iets anders zou ik niet kunnen verzinnen. Je zou dit kunnen testen door eens halverwege een band iets proberen op te nemen (of een kort 1-uurs band te nemen).
Daar is vrees ik weinig aan te doen.
Senile! Senile Oekaki
Hij staat gewoon op standby ja, maar hij kan ook volledig uit of volledig aan. Het opnemen doe ik gewoon in de laatste stand (dus niet via een timer).Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 19:52:
Staat de video altijd standby?
Hij komt wel op gang want hij loopt een tijdje op te nemen voordat hij spontaan afslaat maar misschien dat hij het maar kort kan volhouden om dezelfde reden. Zal d'r eens naar kijken. Wieltjes en bandjes zijn meestal wel te vervangen._bas_ schreef op 05 March 2003 @ 22:13:
Misschien dat de rubberen bandjes/wieltjes een beetje versleten zijn en ze niet echt lekker meer langere banden aan het draaien krijgen. Iets anders zou ik niet kunnen verzinnen. Je zou dit kunnen testen door eens halverwege een band iets proberen op te nemen (of een kort 1-uurs band te nemen).
Verwijderd
Als je een videoband afspeel wat gebeurt er dan?
Slaat hij dan ook af?
Hoe is het beeld?
Hoe klinkt het loopwerk?
Word de band goed meegenomen of vreet hij hem op?
O ja dit is een panasonic loopwerk.
Slaat hij dan ook af?
Hoe is het beeld?
Hoe klinkt het loopwerk?
Word de band goed meegenomen of vreet hij hem op?
O ja dit is een panasonic loopwerk.
Pagina: 1