Toon posts:

SONY PC-link ??

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
deze kun je dus krijgen bij aankoop van een MZ-R70 (of 100,00 retour)
eerst dacht ik : he.. da's geniaal, ken je mp3's naar MD dumpen.. na ff searchen op de sony site werkt het dus als volgt:

dat ding sluit je aan op je usb - poort , wordt gezien / herkend en ingesteld als standaard audio-device. Dan ken je dus in winamp / mediaplayer op play drukken , en op je MD op opnemen en als je klaar bent hetzelfde , maar dan omgekeerd. Dus gewoon 1x, analoog opgenomen etc. wat is hier nou het voordeel van t.o.v. een kabeltje met jack-jack vanuit je geluidskaart -> MD ???

iemand ideeen ??

Verwijderd

Ik ben zelf naar Sony geweest voor dat setje, de kabel is van het merk Xitel ( http://xitel.com ) het verschil is dat wanneer je dus een geluidskaart hebt en je gaat opnemen vanuit je line out de kwaliteit niet bepaald hoog ligt, maar met de speciale kabel van xitel dus wel.
Zelf vind ik dit overbodig.....koop gewoon een geluidskaart met optische uitgang en je bent klaar.....heb je nog een goeie geluidskaart ook

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

VOlgens mij is de hele bedoeling van dit kabeltje juist dat je gemakkelijk vanuit je PC kunt editten en titels bewerken enzo ???

Daar heb ik hem teminste voor besteld (s er nog niet)

Bij b.v. de PC-2 md recorder is de link voor audio gewoon SP-Diff naar je geluidskaart, alleen de link doet de rest..
drag en drop copy etc..

Of zit ik me nu vreselijk te vergissen en baal ik als een stekker als mijn link komt ??

IP Rocks

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Nee volgens mij heb je gelijk.

Voor zover ik weer is dat kabeltje echt om titels razendsnel in te voeren.

Verwijderd

Ik heb een mz-r90.
Zou je daar ook dat kabeltje voor kunnen gebruiken.:?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

Zou ik ook wel willen weten!

* ALH heeft ook een MZ-R90 :9

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Ja je kan 'm op elke MD aansluiten met optische ingang

Verwijderd

Ik ben net ook een Minidisc gebruiker, heb een 2'de hands AIWA MD AM-F65 spelertje/recorder. En ik wil in de auto ook gaan MD'en en als ik thuis al die tracks makkelijk kan managen en die ID3 tags kan gaan inkloppen op het klavier op de pc wil ik dat ding zeker hebben. Wie heeft zoeits? MOET je een Sony hebben?

SO-man-NY questions unanswered!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb er nu 1 via me werk maar en het opnemen gaan niet altijd goed.
Soms blijft ie hangen op "No Signal", dit is nummer afhankelijk.
Meeste wel, sommige niet :?

Maargoed over die titels invoeren kan ik nog niets zeggen, misschien dat de nieuwere modellen echt kunnen communiceren met de pc (1-way dan).
De software moet ik nog zoeken want ik heb dat ding zien liggen en ff geprobeerd maar verder niet naar gevraagd.

*Update*
INCLUDES PC LINK (USB CABLE, PC LINK CONVERTER AND MINI-MINI STEREO CABLE) FOR RECORDING YOUR FAVORITE MUSIC FILES FROM THE INTERNET using any WindowsTM (98/2000/Me) or Macintosh 9.04 (with Apple Audio Extension 1.05) compatible jukebox/player application; record your favorite CDs or download music files from the Internet and record them to MiniDisc

PC LINK CONVERTER DELIVERS SUPERB AUDIO SOUND by eliminating the need for an inherently-noisy internal sound
Nix over titels.

Dus ik ben vrij zeker dat het NIET kan, anders stond het er wel bij.
Om het los te kopen is te duur.

Verwijderd

Heb je een MD recorder die uitgerust is met PC-link dan kun je een interface setje kopen waarbij je via bijvoorbeeld glasvezel en een USB connectie en de bijbehorende software heel eenvoudig je MD kan bedienen vanaf je PC.
En de kwaliteit is perfect !
Ik heb een Sony MDS-S50 met M-crew aan de PC gekoppeld!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Het komt er dus op neer dat deze pc-link gewoon een usb geluidskaart is(?)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Een behoorlijke MD Speler heeft een Keyboard aansluiting :9~

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Pagina: 1