Hai .. en weer een vraag van mij.
even een lang verhaal kort:
de volgende systeem heb ik op een 300 watt PSU draaien
-xp2000+
-Epox 8kta3L
-2x256 sdram pc133
-cdrw
-hdd
nu draaide alles prima en deed alles het op normal settings dus niet overgekloked of iets dergelijks
Nu heb ik er voor de gein een 150watt PSU eraan gehangen en ook nu deed alles het prima. Totdat ik me MX met een geforceti 4200 verving.
Toen kreeg ik dus allemaal reboots (BSOD) (irql_not less or equal )als ik me cpu 100% belast.
Dus ik zet die 300 watt PSU weer terug erin. Die reboots blijven dus ,
Dus ik denk dat me 300w PSU het gewoon niet trekt met die Geforce4 ti
en ga ik me MX weer maar terug zetten.
Maar nu blijven die BSOD's nog steeds komen als ik me cpu belast , waar ik dus voorheen helemaal geen last van heb gehad.
wat ik al heb geprobeerd:
-fail safe bios setting
-lagere sdram timings
-bios gereset
-bios batterij eruit voor een tijdje
-windows xp eropnieuw opgezet
-zoveel mogelijk dingen losgekoppeld zoals hdd , fans, floppy
(heb de nieuwste bios al )
Ik kan dit alleen oplossen door me FSB op 128mhz te zetten dus mijn 2000+ cpu loopt dus op 1900+ snelheid .(tis natuurlijk een origineel 2000+ cpu)
hoe los ik dit nu op? want ik wil hem graag gewoon op normale snelheid laten lopen en niet half mank.
even een lang verhaal kort:
de volgende systeem heb ik op een 300 watt PSU draaien
-xp2000+
-Epox 8kta3L
-2x256 sdram pc133
-cdrw
-hdd
nu draaide alles prima en deed alles het op normal settings dus niet overgekloked of iets dergelijks
Nu heb ik er voor de gein een 150watt PSU eraan gehangen en ook nu deed alles het prima. Totdat ik me MX met een geforceti 4200 verving.
Toen kreeg ik dus allemaal reboots (BSOD) (irql_not less or equal )als ik me cpu 100% belast.
Dus ik zet die 300 watt PSU weer terug erin. Die reboots blijven dus ,
Dus ik denk dat me 300w PSU het gewoon niet trekt met die Geforce4 ti
en ga ik me MX weer maar terug zetten.
Maar nu blijven die BSOD's nog steeds komen als ik me cpu belast , waar ik dus voorheen helemaal geen last van heb gehad.
wat ik al heb geprobeerd:
-fail safe bios setting
-lagere sdram timings
-bios gereset
-bios batterij eruit voor een tijdje
-windows xp eropnieuw opgezet
-zoveel mogelijk dingen losgekoppeld zoals hdd , fans, floppy
(heb de nieuwste bios al )
Ik kan dit alleen oplossen door me FSB op 128mhz te zetten dus mijn 2000+ cpu loopt dus op 1900+ snelheid .(tis natuurlijk een origineel 2000+ cpu)
hoe los ik dit nu op? want ik wil hem graag gewoon op normale snelheid laten lopen en niet half mank.