Toon posts:

namen in nieuwsgroepen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom posten ze op de nederlandse nieuwsgroepen alle bestanden vertaald naar het nederlands?!

Bijv. Staat er de film 'The Ring' vertalen ze het met 'Het ding dat om je vingers past'!!
Nu is die wel de snappen, maar wat is bijv. 'rolviltje 2'? is het rollcage ofzo?!

Is er geen programma of andere mogelijkheid om ff te checken wat het echt is zodat je het niet eerst hoeft te downloaden?!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:10

Wekkel

De downloadkoning

Nope, of je moet met FTD gaan werken. Het hoe en waarom moet je zelf maar zoeken.

Ik vind 't altijd wel spannend, "raadt de titel" moet je maar denken ;)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Over welke NG's hebben we het hier?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
uhhm wat voor gare nieuwsgroepen gebruik jij dan wel niet
hier heb ik nog nooit van gehoord :S

[offtopic]
enne jong auch al ontwaakt........sjieke wagen trowwens met de optoch :)

PIII 800@804 Mhz

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Volgens mij is dat bescherming tegen bedrijven die gaan zoeken of hun software illegaal wordt aangeboden op usenet.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:10

Wekkel

De downloadkoning

The Dolf schreef op 05 March 2003 @ 18:01:
Over welke NG's hebben we het hier?
binaries.nl

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De meeste van die dingen staan altijd wel op FTD gepost volgens mij. Op zich vind ik die rare namen niet zo storend, het wordt pas echt irritant als mensen passwords op de archives gaan zetten. Dan begrijp je de spirit van Usenet niet helemaal, alhoewel Usenet natuurlijk nooit is bedoeld om grote hoeveelheden warez te verspreiden, maar dat is weer iets anders.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het waarom: zie Saekerhett, het is o.a. met de gedachte dat op die manier (Amerikaanse) botjes niet zo makkelijk kunnen zien wat voor warez / mp3z / moviez / etc er worden gepost.

Laten we trouwens geen groepnamen gaan opnoemen waar de warez te halen zijn, dat moeten de mensen zelf maar uitzoeken :P

Hoe op te lossen: inderdaad is er een website die zich hier op richt en een (natuurlijk incompleet) overzicht geeft van wat er wordt geupload - maar ook dat is zo wel goed uit te zoeken >:)

Omdat het te makkelijk de verkeerde kant op gaat en het zo moet zijn uit te zoeken, doe ik hier een slotje op. Veel plezier met uitzoeken wat wat betekent in het engels ;)

offtopic:
Die uitroeptekens in de topictitel zijn niet zo nodig trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 18:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.