heeyzz tweakers,
Ik ben al erg ver gekomen vind ik. Ik wil dus een bouncer maken die luistert op de ene poort en alles door geeft aan de andere, en omgekeerd. Het is me gelukt om bij één van de connecties een buffer te maken waardoor het niet gaat flippen als er teveel data binnenstroomt.
Mijn probleem is dat ik de 2e buffer voor de socket is er niet in kan bouwen. Eigenlijk moeten er in het loopje naar 2 sockets geluisterd worden, ge bufferd worden, en doorgespeeld worden zonder dat er data verloren gaat. Ik ben al 2 weken denk ik bezig met dit scriptje, ik vind dat ik ver ben gekomen
. Kan iemand mij een zetje geven waarmee ik verder kan
?.
Greetzz Jeffrey
Ik ben al erg ver gekomen vind ik. Ik wil dus een bouncer maken die luistert op de ene poort en alles door geeft aan de andere, en omgekeerd. Het is me gelukt om bij één van de connecties een buffer te maken waardoor het niet gaat flippen als er teveel data binnenstroomt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| echoServer = new ServerSocket(9999);
clientSocket = echoServer.accept();
is = new BufferedReader(new InputStreamReader(clientSocket.getInputStream()));
os = new PrintWriter(clientSocket.getOutputStream());
smtpSockets = new Socket("xxx.xxxxx.xxx", xxxx);
iss = new BufferedReader(new InputStreamReader(smtpSockets.getInputStream()));
oss = new PrintWriter(smtpSockets.getOutputStream(), true);
//begin buffer van socket (iss)
char charBuffer[] = new char[1];
while(iss.read(charBuffer,0,1) != -1) {
StringBuffer sstringBuffer = new StringBuffer(8192);
while(charBuffer[0] != '\0') {
sstringBuffer.append(charBuffer[0]);
iss.read(charBuffer, 0 ,1);
}
os.write(sstringBuffer.toString());
os.flush();
}
//end |
Mijn probleem is dat ik de 2e buffer voor de socket is er niet in kan bouwen. Eigenlijk moeten er in het loopje naar 2 sockets geluisterd worden, ge bufferd worden, en doorgespeeld worden zonder dat er data verloren gaat. Ik ben al 2 weken denk ik bezig met dit scriptje, ik vind dat ik ver ben gekomen
Greetzz Jeffrey