Teamspeak audigy

Pagina: 1
Acties:

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik speel vrij veel mohaa (fps) op internet en gebruik daarbij teamspeak (roger wilco).

Dit heeft eerst slecht gewerkt. Soms wel soms niet. Dit in combinatie met een elcheapo microfoon. Soms erg gekraak, alsof er een orkaan langs me is. Dit als ik aan het gamen ben en rogerwilco op de achtergrond gebruik. Toen op het punt gestaan geluidskaart terug te brengen. Toen heb ik een neiuwe headset (AKG HSC 200 PC ) aangeschaft. Zeer mooi dingetje. En spontaan waren alle problemen weg.

Nu had ik toen dit werkende niet alles netjes qua drivers in orde volgensmij. Ik weet niet precies hoe ik het had. Maar mijn rear boxen werkte niet. van mijn 5.1. Maar dat maakte me niet zo heel veel uit omdat ik blij was met mijn AKG. Nu heb ik laatst om een flimpje te gapen de nieuwe drivers L11 voor mijn audigy erover gegooid om die rear boxen wel te laten werken. Werkte ook. Nu mijn AKG er weer in gestopt en bah. De orkaan is weer terug.

Heel vaag. Doe ik roger wilco gewoon gebruiken zonder dat mohaa draait perfect. Ik ga mohaa spelen en na 5 seconden is de orkaan er weer waardoor ik niet meer kan praten.

Iemand help me. Hoe krijg ik hem weer aan het werk of is ie misschien kapot. Dan kan ik er mee terug.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Probeer een beetje te expirimenteren met switchen directsound/wave in. Helpt vaak...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

aux dempen?