Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSMStunter.nl] KPN 120 ipv bestelde 60min :(

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n 5 maanden geleden bij GSMstunter.nl een LG510w ism KPN Mobile 60 gekocht alleen na een maand kreeg de eerste factuur binnen van KPN en moest ik betalen voor 120min abbo :(
Dus ik naar GSMstunter gemailed (op 30 Nov 2002) dat ik dus helemaal niet had besteld en dat ik ook helemaal niet geintresseerd ben in een 120min abbo.

Kreeg ik uiteindelijk op December 11, 2002 dit emailtje :
ik heb het nagekeken voor u maar het pakketje is in ontvangst genomen en er is voor getekend
Terwijl op de factuur staat :
kpn mobile 60, 12 mnd
mobile nr bel even naar 777 en luister het
menu af. pincode 0000#
Mijn antwoord op December 11, 2002
Ik mag er toch vanuit gaan dat als ik een contract teken bij jullie voor KPN Mobile 60 min en ik zie dat later ook duidelijk in de pakbon nogmaals staan dat ik dan toch ook echt KPN Mobile 60 heb? Meer kan ik dan toch ook niet doen??
Maar ze zijn zo nalatig als de pest daar want ik kreeg op zaterdag 30 november 2002 deze email :
wat is het gsm kaartnummer en het 06-nummer?
Dan stuur ik meteen dezelfde dag een email terug en dan krijg je uiteindelijk op 9 December 2002 nadat ik aantal emailtjes naar haar (Ellen) had gestuurd over wat nu eigenlijk de status was dit bericht :
wat is uw adres?
Daar wordt je toch gewoon niet goed van, meer dan een fokking maand verder en dan komt er zo'n achterlijke mail...

Uiteindelijk krijg ik opeens op 16 December 2002 om 8:35 het volgende SMS bericht :
GSM kaart aangepast
van het nummer 06530990

Voor de zekerheid heb ik toen dat nummer eens gebeld en daar kreeg ik een bandje te horen met de tekst :
om de kwaliteit en service te optimaliseren heeft KPN Mobile uw Sim kaart op afstand aangepast
Eindelijk opgelucht, maar dat duurde niet al te lang want een week later lag een nieuwe factuur op de deurmat, dus ik maak hem snel open en ja hoor weer €23 zoveel voor 120 KPN Mobile :(

We zitten nu inmiddels in maart en nog steeds wordt ik elke maand "genaaid" voor 2 uur die ik nooit opbel en die me €6 per maand extra kosten...

Ik heb dus vorige week de zoveelste mail naar die Ellen gestuurd dat ik er nu gewoon schijt ziek van wordt en nog steeds is er gewoon niet op gereageerd :(

Weet iemand wat ik nu precies moet/kan doen? moet ik gewoon bij de bank de maandelijkse betalingen van KPN blokkeren omdat ik gewoon aantonen dat ik dit helemaal niet heb besteld? of moet ik consumentenbond/rechtsbijstand inschakelen?

Iemand een idee?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11 21:48
Kap gewoon met mailen en handel het persoonlijk af (via de telefoon). Is toch niet zo moeilijk ?!

En BEL anders eens met de KPN.

-

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Oftewel, betalen wat je moet betalen, brief op poten naar KPN dat je een 60 min. abo hebt besteld en alleendaarvoor betaald en zal betalen. Uiteraard stuur je alle informatie in kopie mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Wekkel op 05-03-2003 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 05 maart 2003 @ 16:51:
Kap gewoon met mailen en handel het persoonlijk af (via de telefoon). Is toch niet zo moeilijk ?!

En BEL anders eens met de KPN.
Jawel, maar ze zijn vrij moeilijk telefonisch bereikbaar (zoals veel van dat soort bedrijfjes)
en tentweede zijn zij mijn verkoper en niet KPN, aangezien ik bij hun een contract heb afgesloten lijkt het me logisch dat ook zij dit soort dingen moet regelen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 16:58:
[...]
en tentweede zijn zij mijn verkoper en niet KPN, aangezien ik bij hun een contract heb afgesloten lijkt het me logisch dat ook zij dit soort dingen moet regelen...
Ok, je kunt inderdaad zulke principes hebben, waar je dan mogelijk ook gelijk in hebt. Maar, je zegt zelf al, dat je er 'schijtziek' van wordt, en het kost je ook nog eens geld. Waarom zou je dan niet even de moeite nemen om in ieder geval KPN even te bellen? Misschien ligt de fout zelfs niet eens bij de winkel, maar bij KPN zelf, maar dat terzijde.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

je bent idd genaaid. Ik zou zoiezo dat bedrijf eens gaan bellen en als dat niet lukt moet je er een keer heen. Desnoods span je een rechtzaak aan.... GIJ ZULT WINNEN! hoe dan ook :P

Verwijderd

Je hebt gelijk, maar ik vind het ontzettend dom dat je niet even kpn gebeld hebt na 3 maanden......

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

kpn kan niets voor je veranderen... gsmstunter heeft bij kpn iets rondgesloten wat niet klopt wat met jou de afspraak was, echter weet kpn dat niet.

oftewel kpn zal jou berekenen en als je niet betaald heb jij een tres grande problem want dan gaat je factuur naar het incassobureau en uiteindelijk zul je jarenlang geen telefoon abo meer kunnen afsluiten als je eenmaal als wanbetaler staat geregged, ook al is het een fout van de webshop.

wat je wel kunt doen bij kpn is een kopie van het contract opvragen. duurt even maar dan heb je het tenminste op papier wat gsmstunter met kpn heeft gecorrespondeerd. vervolgens stuur je gsmstunter nogmaals alle papieren die je inmiddels verzameld hebt waaruit moet blijken dat jij met gsmstunter de andere afspraak hebt. en dan hopen.....

nogmaals: ook al vraag je bijv. rechtsbijstand, maar als je de nota's niet betaald kom je in de problemen ook al heb jij niet die fout gemaakt; het is uiteindelijk bij de incassobureau's onomkeerbaar

-geen-

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik zou het met KPN regelen, of iig dreigen het met KPN te gaan regelen. gsmstunter heeft nl. een groot probleem als de KPN het met jouw eens is, ze zullen niet blij zijn als ze verkeerde informatie ontvangen en als er zo gereageerd word door hun.
Pagina: 1