Toon posts:

630TCF Motherboard sis chipset drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie iemand waar ik deze kan downloaden ik zit nu met een moederbord jetway 630tcf en heb alleen de grafische drivers dus hij herkent de LAN on board niet en de on Board geluid.

Als iemand me kan helpen Tnx

groeten tjalle

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
op de site van Jetway,

of anders google :?

[ Voor 51% gewijzigd door Maarten op 05-03-2003 16:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jetway zijn de ftpz down... :(( en google can ik ze ook niet vinden

iemand die toevallig de cd heeft met de juiste drivers of iemand ei het moederbord heeft :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:23 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Verwijderd

hier kan je die vinden. :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Help ik zoek drivers voor %hardware%
Welke dingen die hier staan heb je reeds geprobeerd? Indien je de sites hebt geprobeerd die er in staan, zoals bijvoorbeeld Driverguide, kun je dat soort dingen voortaan in je openingspost zetten, dat scheelt ons een hoop giswerk. Hoe duidelijker je bent in je eerste post, hoe minder wij naderhand hoeven te vragen ;).

Verwijderd

Topicstarter
eey compubiter sorry hoor maar alles wat daar stond had ik al geprobeerd, en MR. marihuana tnx maar kan nog steeds niet de juiste drivers vinden ik heb nu dus allen de vga onboard drivers kunnen installeren en voor de rest dus eigenlijk nog niet :s klote moet ik morgen op het werk maar weer ff verder gaan zoeken anders kan ik geen gebruik maken van de sound on board en van lan on board :s toch bedankt als iemand nog suggesties heeft of het moederbord zelf heeft LET ME HEAR.\

Ceasar groet u.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Staan ze wel ingeschakeld in je Bios allebei? Daar kun je ze namelijk over het algemeen uitschakelen, wellicht is dit bij jou het geval. Krijg je wel een bericht te zien bij apparaatbeheer, of dat ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Je krijgt ook geen bericht te zien bij apparaatbeheer, het enigste wat hij zegt is externe toegangs adapter..

Het mooie is dat ik de bios in zijn geheel al heb geconfigureerd en onboard lan en onboard sound zie ik helemaal niet staan.

Kheb al gekeken of ik de bios kon flashen maar voor dit type moederbord is er geen update verkrijgbaar en verkeerd flashen das ook niet goed ":S.

Kheb nog steeds lopen zoeken maar kan het nog steeds niet vinden :S wel klote

iemand!!! HELP ME !!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 10:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb alles in de bios enabled en nou doen ze het wel :S der zat een menu in een menu sorry my fault ik heb alles nu geinstalleerd en het doet het allemaal Klasse mensen dat jullie me geholpen hebben tnx

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 12:07:
nou ik heb alles in de bios enabled en nou doen ze het wel :S der zat een menu in een menu sorry my fault ik heb alles nu geinstalleerd en het doet het allemaal Klasse mensen dat jullie me geholpen hebben tnx
blij om te horen. en geen dank hoor, daar is got voor. :)
Pagina: 1