Sinds kort heb ik een MSI GF4200TI8x128. Bij deze retail kaart zaten behalve de overbodige spelletjes, natuurlijk ook de driver software. Naief als ik was heb ik de drivers an MSI geinstalleerd en niet de standaard drivers van NVIDA. Ik heb dit ook gedaan omdat ik vernomen had dat de MSI software standaard overclock en andere settings had die voldoende zouden zijn. Echter als ik de eigenschappen van de videokaart aanklik en dan een van de twee aanwezige tabbladen wil aanklikken dan verdwijnt het scherm en komt er een foutmeldingsscherm met de mogelijheid om bill te informeren over het voorgekomene. Ik kan hier niets mee. Verder werkt alles goed en zijn de refreshrate en andere instellingen in orde. echter blijf ik die twee tabbladen zien zonder ze te kunnen gebruiken. Daarnaast gebeurd dit zelfde met de MSI update tool. Starten downloaden van de updates. da op installeren klikken en floep.... weg. Dus zouden die initieel geinstalleerde MSI drivers de bron van deze ellende zijn en moet ik nu het volledige register doorspitten op MSI verwijzingen, en deze eruit slopen?
Verwijderd
ik denk het bijna wel, ik zal gewoon alles opnieuw doen, alles schoon dus, en dan gewoon de nvidia drivers installeren, en dan kijken of die het nog doet.
Ik heb ook een MSI ti4200 128mb, en ik dat probleem nog niet gehad, die liveupdate is zemfs handig en die tools die erbij zitten ook, behalve dat overclock ding dat in je browser werkt. Dat installeer ik nooit. Ik vind het trouwens heel tof dat er spellen bij zitten, die kaarten kosten minder dan concurrentie en nog geven ze er spellen bij, moet ge maar kunnen vind ik
. Wat ik wel ooit al heb gehad met die 4xxx drivers dat ik niet bij de instellingen kon van nview enzo, gaf em ook altijd een probleem.