Loop de hele dag al een beetje te hannesen met het testen van verschillende detonator drivers. Uiteindelijk is gebleken dat detonator versie 23.11 het beste bij mijn videokaart (Geforce 2 GTS) werkt. Probeer nu net een spelletje (IGI2) te spelen, begint mooi en zo intro en startupmenu, maar ik als ik wil spelen hoor ik alleen geluid. Beeld zwart, monitorlampje wordt oranje. Heb al het een en ander gelezen over het signaal dat naar de monitor te laag of te hoog zou zijn. Heb mijn monitor nu ingesteld op 800x600 en een refreshrate van 85. Iemand een idee waardoor ik geen beeld ontvang?
Als je lampje van je monitor oranje wordt kan het zijn dat ie de refreshrate niet aan kan. Probeer eens een refreshrate van 60 Hz, dat moet ie wel aan kunnen 
Voor de rest zou je toch de 41.09 Detonators kunnen testen, misschien heeft IGI2 problemen met oudere drivers, IGI2 is namelijk een aardig nieuw spel
Voor de rest zou je toch de 41.09 Detonators kunnen testen, misschien heeft IGI2 problemen met oudere drivers, IGI2 is namelijk een aardig nieuw spel
The devil is in the details.
Okay bedankt 41.09 heb ik wel al geprobeerd. Krijg ik helemaal een slecht beeld, kleurkwaliteit op slechts 4 bit.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:52 ]