Toon posts:

Altec Lansing

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude Labtec Arena 515 speaker set is kapot gegaan en er zit geen garantie meer op. Nu wil ik dus een nieuw setje speakers aanschaffen voor rond de 100 euro (veel meer eigenlijk niet). Nu wil ik graag een setje waar de muziek goed uitkomt want gamen interreseer ik mij niet zoveel voor dus een 2.1 setje lijkt mij beter dan 4.1.
Nu is mijn oog op het setje van Altec Lansing 2100 gevallen.
Weet iemand of dit een mooi setje speakers is en weet misschien iemand een beter setje voor wat ik er mee wil qua prijs/kwaliteit?

(Heb op internet naar verschillende reviews gekeken maar er zat niks bij wat ik zocht!)

- Heb een Terratec DMX Xfire geluidskaart

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of kan ik beter voor een creative 2.1 setje gaan.

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-06 22:48

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Mag ik je er even op wijzen dat het niet de bedoeling is dat je je eigen topic zo snel kickt? :)

Ik zou zeggen > lees wat reviews en gebruik ook even de search :)

Ik weet ook wel zeker dat er een groot welke speakers moet ik nemen topic is, btw :)

De LabVIEW Guru

Verwijderd

Topicstarter
Indigo schreef op 05 maart 2003 @ 16:24:
Mag ik je er even op wijzen dat het niet de bedoeling is dat je je eigen topic zo snel kickt? :)

Ik zou zeggen > lees wat reviews en gebruik ook even de search :)

Ik weet ook wel zeker dat er een groot welke speakers moet ik nemen topic is, btw :)
Tjah heb behoorlijk de search doorgespit maar niet echt gevonden waar ik naar zocht. En reviews heb ik ook al bekeken maar schiet ik ook niet veel mee op want die zijn allemaal al verouderd omdat het maar een 2.1 setje is

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan dat het beste zelf beslissen. Wij kunnen niet weten of jij 4.1 beter vindt of welke set jij mooier vindt. Er is een centraal pc speakertopic waarin je VEEL ervaringen kan lezen.

Als het je echt interesseert, ga dan gewoon luisteren en als het je niet zo interesseert, koop dan gewoon degene waarvan jij denkt dat je ze het mooist vindt. Een topic als dit is vrij nutteloos, mensen die ze hebben, vinden ze toch wel goed.

er zijn ook gewoon reviews te vinden, orienteer je daarmee:
http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=312

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.