Ik ga binnenkort een nieuwe monitor kopen en ben er al zeker van dat dit een Philips gaat worden. Ik dacht zelf aan een 19" uit de 109p serie. Maar nou zie ik op de pricewatch 3 verschillende monitor van de 109p serie, namelijk een p, p20 en een p40. Weet iemand wat het verschil is tussen de drie? De prijs verschilt namelijk ook nogal van de drie types. bij voorbaat dank.
De P20 is voor wat professioneler gebruik, de P40 voor thuis gebruik. De P weet ik niet. Maar er is bijna geen verschil tussen de P20 en de P40. De P20 is alleen een stuk moeilijker te verkrijgen, omdat die al wat ouder is. Op de Philips site vind je alleen info over de P40, omdat dat hun beste 19" is
The devil is in the details.
Jo bedankt voor de info, ik ben er nu zeker van dat ik de p40 neem, want voor die p20 betaal je gewoon wat meer en als ik jou moet geloven is dat dus voor niks
Die p is voor de type aanduiding en de getallentje er achter zijn er om aan te duiden dat er een nieuwe beeldbuis in zit. Meestal met verbetering van de Lightframe technologie.
http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle
Ik heb de P20 maar ik had eigenlijk altijd het idee dat de P40 gewoon de opvolger was van de P20...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()