Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Wat wil je precies 
Een database is iets om gegevens in op te slaan. Wat wil je daaraan uitvoeren (executen)?
Een database is iets om gegevens in op te slaan. Wat wil je daaraan uitvoeren (executen)?
Verwijderd
Dan heb je access developer nodig
daar in zit een pack and go wizzard
daar maak je maak je een database die zelfstandig draait
daar in zit een pack and go wizzard
daar maak je maak je een database die zelfstandig draait
Dit is niets voor P&W, eerder voor SA
P&W -> SA
P&W -> SA
https://fgheysels.github.io/
access developer? dat zit niet in de MS Office XP Professional pakket?
(wat danoontje zegt bedoel ik, een zelfstandige draaiende DB. sorry voor onduidelijkheid)
(wat danoontje zegt bedoel ik, een zelfstandige draaiende DB. sorry voor onduidelijkheid)
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
is er geen andere manier dan office developer?
Ik vermoed van niet. Als je namelijk een Access-database kunt omvormen tot een executable dan heb je Access niet meer nodig om de database te manipuleren en zou Microsoft geen Access-licenties meer verkopen.
Je kunt wel met data-access-pagina's gaan werken of zelf een Access-schil om je database heen programeren met Visual Basic.
Je kunt wel met data-access-pagina's gaan werken of zelf een Access-schil om je database heen programeren met Visual Basic.
Pagina: 1