Toon posts:

ADSL verhoging

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees soms dat de adsl-abbonementen BASIS en Standaard verhoogd worden Qua snelheid.

Maar ik lees nooit een keer dat ADSL-Lite vehoogd word.

Heeft iemand van jullie dat toevallig, of is dat al een keer verhoogd??

Ik wil het graag wat sneller maar dan voor dezelfde prijs! >:)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-> IT?

Virussen? Scan ze hier!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

adsl lite is er nog niet zo lang, adsl comfort en extra zijn verhoogd ja..
Wil je sneller? betaal dan maar meer....

Beetje nutteloos topic dit, je zou ook gewoon ff de website van bijv kpnadsl kunnen bekijken en alles lezen wat er in het verleden gebeurd is.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Pleur topic maar dicht, check hier maar Check bij "Overzicht van Downstream snelheden" Voortaan zelf ff een research doen, voordat je een topic opent. Deze search kostte mij namelijk maar 2min :) .

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De reden van de snelheidsupgrade van de duurdere abonnementen is juist, omdat KPN wilde dat er een duidelijker verschil komt tussen de bestaande abonnementen en het destijds nieuwe Lite-abonnement. Dit heeft destijds op de Mxstream/KPNAdsl-site gestaan, maar sinds die site is opgeheven en overgegaan is in kpn.com, is het bericht inderdaad verdwenen.

Oftewel, een snelheidsupgrade voor het Lite-abonnement zit er voorlopig waarschijnlijk niet in.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met Lite heb je toch een limiet op traffic, dus zou niet mogen boeien of die nu 25 of 26 kb/sec is :)

Ey!! Macarena \o/

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

RaZ schreef op 05 March 2003 @ 17:52:
Met Lite heb je toch een limiet op traffic, dus zou niet mogen boeien of die nu 25 of 26 kb/sec is :)
Scheelt per provider. Wij (zie profiel, en nee, niet bedoelt om te spammen ;)) hebben bv. geen datalimiet....

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Damn, vanmiddag slotje vergeten :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.