Toon posts:

[MSN] Messenger loopt vast tijdens aanmelden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik, met mn windows xp, heb 3 accounts.. mezelf, mn ouders en mn zuske...

op alledrie werkte msn zonder probleme en altijd prima, nu is het t geval dat als mn zuske zich op haar account wil aanmelde dat msn vastloopt en er gewoon niet op te komen is... dit vintik erg vreemd omdat hij het bij de andere 2 accounts gewoon wel doet.. zou iemand me kunne vertelle wat er mis kan zijn en hoe ik dit oplos want het is behoorlijk irritant

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is niet helemaal duidelijk of ke met accounts Windows of MSN messenger accounts bedoeld?

Hoe dan ook: de tips in de search had je al geprobeerd?
Binnen SA zoeken naar 'MSN loopt vast account' levert bij mij meteen o.a.
vaag msn probleem
MSN logt wel in onder ene account, niet onder andere...
probeer dat dus even :Y)

offtopic:
Ik haal de spelfout even uit de topictitel :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
tanx

Verwijderd

Topicstarter
neej dat is niet t probleem

t probleem is dat ik verschillende gebruikersaccounts onder windows xp heb waarvan er bij 1tje msn vastloopt as je je aanmeld... bij de andere 2 niet..

iemand n id?

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Dit is niet echt nodig en misschien is 't (omdat je nog maar kort lid bent) handig als je even wat leeswerk omtrent de etiquette hier op GoT doet. Daarmee loop je minder risico dat je afgeknald word als zijnde newbie :)

en welke twee accounts gebruik je?

[ Voor 7% gewijzigd door E-Mile op 05-03-2003 14:07 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
mar dan doet mn msn t nog steeds nie :)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:06:
mar dan doet mn msn t nog steeds nie :)
OK 2 dingen:
- zie m'n edit welke accounts gebruik je en de laatste link van F_J_K was volgens mij heel erg relevant
- op dit forum verwachten we ook wat moeite vanuit jouw kant en niet dat je alleen maar informatie aan het vergaren bent.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
ok komtie:

je kent t beginscherm van windows XP... daar kun je kiezen welke gebruiker je bent en dus ook je eigen instellingen en heel den hendel... bij mn eigen gebruikersaccount (eigen instellingen) doet msn het zonder probleem...
gaan we naar gebruiker 2 (mn zuske): ik start msn en klik op aanmelden... vervolges loopt het systeem vast voor enkele seconden en komt er het welbekende "messenger reageert niet blabla" in beeld... ik gebruik messenger 4.7

Verwijderd

Topicstarter
is dit genoeg info ?

Verwijderd

probeer dit topic niet onnodig te kicken. brengt alleen maar iritaties met zich mee en het zal zeker niet helpen je probleem te verhelpen.

heb je al geprobeerd msn eraf te gooien en een nieuwe te downloaden en te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
keej:

heb ik geprobeerd... dezelfde versie hebbik eerst geinstalleerd... die daarna weer eraf gegooid en een andere versie gedld... nog steeds geeftie t zelfde probleem...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
• Configuratie scherm -> Gebruikersaccounts -> klik op de account van je zusje -> Mijn .NET passport wijzigen. Klik daar op de knop 'Anders passport', en vul de gevens van je zusje opnieuw in, misschien dat dat helpt.
• MSN messenger 5.0 anders even proberen? Hier te downloaden.

offtopic:
Als je wat aan je berichten wilt toevoegen, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop om je bericht te kunnen bijwerken :)

edit:
Je kan je dus wel aanmelden op je zusje's .Net passport onder jouw eigen XP account?

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 05-03-2003 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah ik kan me op mn eigen xp account wel aanmelden met t emailadres van mn zusje....

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem.

Bij mij hielp het om winxp opnieuw te installeren!

Verwijderd

Topicstarter
formattere of alleen xp opnieuw?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Formatteren is een optie als niemand een oplossing weet. Maar probeer dan eerst eroverheen te installeren als je je instelingen niet kwijt wilt, en DAAR weer voor enkel het Windows profiel van je zus te verwijderen (zie ook de links die ik gaf).

Maak dus een nieuwe Windows gebruiker aan en kijk of het daar wel goed gaat, dan laat je je zus die gebruiken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1