webbased outlook express?

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:27

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik zit dus op mijn stage en dan moet ik regelmatig mijn email checken.. Hotmail, planet email (zijn meerdere boxes) . Ik heb hier uiteraard wel outlook express maar die staat ingesteld op mijn werk email adres. Ik kan zelf niets toevoegen of verwijderen. Dus als ik even mijn email door wil nemen dan moet ik steeds afzonderlijk op elke pagina inloggen (hotmail, webmail.planet) .. Is er een mogelijkheid van een soort online outlook? Dus dat ik daar gewoon bijvoorbeeld mijn pop3 en smtp invul en dat die alle mail voor mij binnenhaalt?

superB

Verwijderd

Volgens mij zijn er apparte proggies voor net zoals het in ICQ verwerkt zit maar dan appart. Ik kan geen namen noemen. Ik post wel weer even als ik wat vind.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:37:
Volgens mij zijn er apparte proggies voor net zoals het in ICQ verwerkt zit maar dan appart. Ik kan geen namen noemen. Ik post wel weer even als ik wat vind.
Ik was ook al aan het zoeken geweest, maar het wou niet echt lukken nog..

superB

Verwijderd

je kan in hotmail een extra pop3 server opgeven zover ik me kan herinneren...kan je in hotmail alles gaan bekijken !

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:44:
je kan in hotmail een extra pop3 server opgeven zover ik me kan herinneren...kan je in hotmail alles gaan bekijken !
Ook meerdere pop3's ?

edit: ik heb thuis mijn hotmail wel in mijn outlook staan, zal dat geen problemen geven dan? En is het dan niet zo dat wanneer ik ergens alleen hotmail open dat ie dan meteen al mijn mail binnenhaalt, waardoor ik het niet meer in outlook via mijn planet kan krijgen?

En nog een nadeel hiervan is dat ik vaak bestanden van 4 of 5 mb verstuur (tekeningen enzo) En dat kan überhaubt al niet met hotmail.. Dus is ben ik bang geen oplossing... Hotmail met die ene mb :|

[ Voor 50% gewijzigd door inXs op 05-03-2003 13:53 ]

superB

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
]

Dit is idd een zeer handige pagina, maar zoals ik uit de FAQ opmaak, moet je wel steeds apart inloggen per email. Of heb ik dit verkeerd gelezen? ik heb namelijk 3 planet boxen, dus dan moet ik alsnog 3x apart inloggen?

superB

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 18:49
Hotmail heeft een functie om pop3 mail te importeren

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
mickgreen schreef op 05 March 2003 @ 14:03:
Hotmail heeft een functie om pop3 mail te importeren
Aha dat ook nog :) Maar het probleem is dus nogmaals niet dat ik niet bij mijn mail kan (planet kan je gewoon ook via internet verkrijgen) ik word er alleen een beetje moe van om telkens 4X in te moeten loggen op die email pagina's ..

superB

Verwijderd

Exchange installeren :D

dan krijg je outlook - webmail erbij :)

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:07:
Exchange installeren :D

dan krijg je outlook - webmail erbij :)
exchange insteleren? waar/hoe doe ik dat? ik kan hier op mijn stage dus ook niets instaleren verder btw...

superB

Verwijderd

Kun je thuis niet een servertje configureren die alles voor je ophaalt en via (secure) webmail (bijvoorbeeld Squirrelmail) aan je beschikbaar stelt?

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hotmail kon pop3 ophalen, nu niet meer tenzij je gebruikt maakt van hun betaalde account.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 14:10:
Kun je thuis niet een servertje configureren die alles voor je ophaalt en via (secure) webmail (bijvoorbeeld Squirrelmail) aan je beschikbaar stelt?
Is in principe een mogelijkheid, maar dat gaat redelijk wat tijd kosten denk ik.. Maar als dit de enige mogelijkheid blijkt te zijn dan zal ik er wel aan moetren geloven ben ik bang.

superB

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

mail.lycos.com kan ook pop3 mail ophalen

[This is what you get when you mess with us]

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 11:08
lol, als je delphi hebt kan je zelf zon webbased ding maken aan de hand van een voorbeeld :) alleen dan moet je pc/server we aanstaan als je op je stage bent....

Een echte golver is nooit uitgeput

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-05 21:47
mail2web.com gebruik ik altijd.. dan kan je je eigen pagina instellen, zodat je niet iedere keer opnieuw al die mail servers hoeft in te typen..

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28
Beetje laatje reactie, maar nog wel ontopic...

Online mailprogramma: http://www.pomany.nl

Je kunt gewoon meerdere e-mail accounts aanmelden dus niet zoals bij Twigger voor ieder adres appart inloggen...

Originele startpagina - Stadindex.nl

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
cdgrit schreef op 06 May 2003 @ 13:28:
Beetje laatje reactie, maar nog wel ontopic...

Online mailprogramma: http://www.pomany.nl

Je kunt gewoon meerdere e-mail accounts aanmelden dus niet zoals bij Twigger voor ieder adres appart inloggen...
Beetje laat, maar wel super handig.. Tank joe!

superB

Pagina: 1