Toon posts:

[cassette met jackplug] waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn van die 'cassettes' met een snoertje eraan met een jack plugje. Zo'n cassette doe je vervolgens in een radio met cassettedeck en het snoertje gaat naar bijv je minidisk om via je cassettedeck geluid van deze minidisk af te kunnen spelen.

Maar ik kan deze cassette met snoer+jack voor in je minidisk/cd-speler nergens vinden. Weten jullie misschien waar ze het verkopen?

Verwijderd

ff zoeken in een winkelcentrum misschien?
www.handyman.nl
www.conrad.nl
blokker etc....wibra.....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:51
Kwaliteit is slecht van die dingen is mijn ervaring.....

Ik heb er ooit een gekocht, gewoon bij lokale electronicazaak.

Ik heb ook oplossingen gezien in de vorm van een radiozendertje: Geluid in, antenne uit, dan kun je 't gewoon ontvangen op de FM band.

Heel veel jaar geleden heb ik er zelf nog een gebouwd: paar condensators, een kop van een cassette, en een cassettebandje. Ontwerp stond ooit of in Elex, of in Elektuur

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 05-03-2003 13:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja okey maar denk niet dat de kwaliteit via een zender beter zal zijn

Verwijderd

electronicazaak heeft hem zeker wel!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
HEMA / Halfords / V&D

Een RF modulator (zo heet zo'n kastje dat je tussen je antennekabel doet) werkt veel beter dan zo'n bandje. iets duurder maar veel hogere geluidskwal. je hebt dan het signaal gewoon via je radio, ook geen mechnisch gezeur wat kapot kan. is gewoon op cd-nivo hoor die kwal trouwens, ligt een beetje aan je radio natuurlijk

[ Voor 169% gewijzigd door BuG2FiX op 05-03-2003 13:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
BuG2FiX schreef op 05 maart 2003 @ 13:39:
HEMA / Halfords / V&D

Een RF modulator (zo heet zo'n kastje dat je tussen je antennekabel doet) werkt veel beter dan zo'n bandje. iets duurder maar veel hogere geluidskwal. je hebt dan het signaal gewoon via je radio, ook geen mechnisch gezeur wat kapot kan. is gewoon op cd-nivo hoor die kwal trouwens, ligt een beetje aan je radio natuurlijk
thanks zal eens gaan informeren :)

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb 'm zelf een tijd geleden gekocht bij de Megapool in Arnhem voor mijn minidisc.

Even voor de duidelijkheid: weet je zeker dat het kan met jou radio? Er zijn namelijk een hoop autoradio's waarbij de cassete naar beneden valt als je hem in het deck stopt. En dat vindt je draadje niet echt prettig ;)

Kijk daar even naar met een gewone cassette voordat je dadelijk je nieuwe aankoop om zeep helpt.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

Mediamarkt :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik wou 't net zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Pazzi schreef op 05 March 2003 @ 14:56:
Ik heb 'm zelf een tijd geleden gekocht bij de Megapool in Arnhem voor mijn minidisc.

Even voor de duidelijkheid: weet je zeker dat het kan met jou radio? Er zijn namelijk een hoop autoradio's waarbij de cassete naar beneden valt als je hem in het deck stopt. En dat vindt je draadje niet echt prettig ;)

Kijk daar even naar met een gewone cassette voordat je dadelijk je nieuwe aankoop om zeep helpt.
ene autoradio gaat ie er in de lengte in zeg maar... dus alleen stuk met 'band' naar binnen en andere radio gaat ie met de zijkant naar binnen.

Maar beide radio's werkt het, heeft namelijk vaker zo'n bandje in gezeten

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
BuG2FiX schreef op 05 maart 2003 @ 13:39:
is gewoon op cd-nivo hoor die kwal trouwens, ligt een beetje aan je radio natuurlijk
De meeste internet radio broadcasters noemen 64 KB/s 'FM quality', en 128 KB/s 'CD quality'

Overigens zal de kwaliteit vast beter zijn dan die van een bandje, dat geloof ik wel.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Is eerder een topic over geweest, momento.

hmm.. niet meer te vinden.. :(

[ Voor 29% gewijzigd door Positron op 05-03-2003 21:07 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Pagina: 1