Toon posts:

RE:

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik heb een formulier met de mogelijkheid om vanaf elke pc een bestand te selecteren. Dit is gewoon een html code voor een formulier. Wanneer men op verzenden klikt moet het formulier het bestand van de desbetreffende pc eraf halen en met het formulier meeverzenden naar het opgegeven emailadres.

Ik gebruik hier een formmail script voor maar als dit met php gedaan kan worden dan kan ik ook php wel gebruiken.

Zo duidelijk?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je andere topic zit niet voor niets op slot. P&W is er niet voor bedoeld om je aan je hand door de boze wereld van het programmeren te leiden, dit zul je op jezelf moeten doen. Er zijn zat tuts en docs te vinden op internet over verschillende dingen, ga die eens zoeken/doorlezen (zie ook de FAQ voor links e.d.)

Als je een specifiek probleem hebt kun je dat altijd nog hier posten, maar hier kunnen we gewoon niets mee

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

overigens, als je het niet eens bent met een slotje kun je de betreffende mod mailen. Dat ben ik dus in dit geval :P oisyn@tweakers.net

Het beleid discussieren kan in Lieve Adjes worden gedaan, maar dat kan ik je niet aanraden aangezien dat de laatste tijd nogal vaak is gedaan (dus gebruik de search in dat geval)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.