Toon posts:

[Win2k] Automatisch internet verbinding maken (adsl)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een paar weken geden met behulp van topics in GoT (bv deze of deze) mijn internet verbinding zo ingesteld (door hem naar "opstarten" te slepen) dat i automatisch inlogd als ik mijn computer aanzet.

Dit werkte perfect tot een paar dagen geleden, sinds dien werkt het niet meer, inmiddels vanalles geprobeerd maar het lukt niet meer. Ik kan internet wel opstarten door onder "start" op het verbings icoontje te klikken (zowel de orginele als de snelkoppeling onder "opstarten", of door IE te starten.

heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik weet dat je het modem ook nog kan tweaken (zo veel verstand heb ik er niet van) en het programmatje superdail 2000 kan gebruiken maar de bovenstaande methode werkt(TE) prima voor mij.

Alvast bedankt!

Verwijderd

heee

ik gebruik hier rasdial voor... heb ik in een .bat file gezet en die batch file heb ik dan vervolgens in mijn opstarten gezet...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip, ik ben helaas niet zo goed met computers, geen idee hoe je een bat file moet maken. Als ik het niet kan oplossen zal ik dat eens proberen.

Het lijkt wel of "opstarten" de snelkoppeling naar mijn internet verbinding over slaat ofzo, de andere programma's onder opstarten werken wel meteen.