Toon posts:

Jaaromzet tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de search gekeken, maar ik kreeg geen uitsluitsel. KVK deponering duurt nog te lang.
Jullie verkopen tegenwoordig ook abonnementen en meer ad ruimte dan vroeger. Wat is nu zo ongeveer jullie jaaromzet? Kun je aangeven in welke orde van grote we moeten denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk zo dat dit de reactie is:
Vraag ons jaar overzicht maar op bij de KVK, die is afgelopen maand als het goed is ingelevert daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag niet om precies cijfers, die vraag ik wel op. Hij lag er nog niet bij de KVK iig. Ik vraag nu meer om een orde van grootte...

Daar hoeft toch niet geheimzinnig over te worden gedaan? Ik bedoel wij hebben geen inzicht in de kosten etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
laat ik het zo zeggen dan:
ik WEET gewoon dat ze dat niet gaan zeggen ;)
Dat is opvraagbaar.

http://server.db.kvk.nl/T...SWS001@?BUTT=243313010000

Zo, das t.net bij de KvK, nu ff opvragen en je hebt het ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Plague op 05-03-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik ben ook wel benieuwd :)

De advertentieinkomsten zullen wel te niet vallen in vergelijking tot de inkomsten van de abo's...

Het opvragen van een overzicht zal wel weer geld kosten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zeggen het niet, zijn ze veel te bescheiden voor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zoals op de site staat moet je betalen,

dan gaan ze het hier zeker niet gratis weggeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me echt af wat je in hemelsnaam met die info moet :? Ik zou zeggen: doe een mail aan de juiste persoon (niet ikke dus).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:17:
Ik vraag me echt af wat je in hemelsnaam met die info moet :? Ik zou zeggen: doe een mail aan de juiste persoon (niet ikke dus).
Wat doe jij met de informatie die je krijgt als je naar het journaal kijkt? NIKS!! je hoeft niet altijd per se wat te doen met informatie, maar je kunt gewoon oprecht nieuwsgierig en geinteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
ja, dat ben ik ook, en moet het ook nog een keer opvragen..

Maar dat veranderd niets aan het feit dat je het gewoon op kan vragen.
En als het je zo veel waard is, lijkt mij die 1,60 niet zo heel erg veel eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 13:21:
[...]

Wat doe jij met de informatie die je krijgt als je naar het journaal kijkt? NIKS!! je hoeft niet altijd per se wat te doen met informatie, maar je kunt gewoon oprecht nieuwsgierig en geinteresseerd zijn.

Uhm, je kunt ook gewoon rustig blijven hoor.

Ik vraag mij het nut van een topic af en stel tevens de vraag dat als jij dat graag wilt weten (wat ik prima vind, moet jij weten), waarom dan niet een mail naar Daniel, Jan, Femme of zo?

Bepaalde info kan heel verwarrend werken als mensen het lezen die niet weten hoe ze die info moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
Vaag. Ik klikte op deze pagina:
http://server.db.kvk.nl/T...WS001@?BUTT=H243313010000
op Tweakers Holding B.V. en kreeg een pdf-je met de cijfers over 1999.. Ik klikte nogmaals en toen moest ik inloggen... :? Ik heb helaas het scherm alweer weg geklikt :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Queued schreef op 05 March 2003 @ 13:25:
Vaag. Ik klikte op deze pagina:
http://server.db.kvk.nl/T...WS001@?BUTT=H243313010000
op Tweakers Holding B.V. en kreeg een pdf-je met de cijfers over 1999.. Ik klikte nogmaals en toen moest ik inloggen... :? Ik heb helaas het scherm alweer weg geklikt :/
das heel raar, want in 1999 bestond Tweakers.net BV volgens mij nog niet eens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zo te zien zijn er nog geen cijfers gedeponeerd. Anders zou je een extra knop krijgen bij de KvK pagina van de link.

Waarschijnlijk heeft tweakers.net B.V. een verlengd eerste boekjaar. Dat wordt nog even afwachten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37
Tweakers.net Holding BV zal op de normale wijze de jaarcijfers deponeren. De afronding van het boekjaar en het opstellen van de jaarcijfers duurt gewoon even, zeker na een jaar als 2002 met alle veranderingen in de structuur e.d.

Verdere vragen kun je stellen aan de directie.

[ Voor 59% gewijzigd door zeef op 05-03-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
Plague schreef op 05 March 2003 @ 13:28:
[...]

das heel raar, want in 1999 bestond Tweakers.net BV volgens mij nog niet eens? :?
Ik zag toch echt 1999 staan. Ik heb er gewoon even vluchtig doorheen gescrolled. Misschien was het wel een ander bedrijf omdat het toch al vaag was dat ik zonder te betalen de informatie kon bekijken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon opvragen... of idd het de juiste persoon een mailtje sturen. En even overwegen om het nog even te posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

zeef schreef op 05 March 2003 @ 13:31:
Tweakers.net Holding BV zal op de normale wijze de jaarcijfers deponeren. De afronding van het boekjaar en het opstellen van de jaarcijfers duurt gewoon even, zeker na een jaar als 2002 met alle veranderingen in de structuur e.d.

Verdere vragen kun je stellen aan de directie.
Zeef said it al :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.