Toon posts:

Formatte van win2k hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu dus win2k maar hoe moet ik dat nou formatte ik kan niet in ms dos kome als ik opnieuw start en als ik met een opstartdiskette van win98 start kan ie geen partities ofso vinden omdat het NTFS is en geen FAT32 en ik heb dus nu alles leeggehaald via windows en heb win2k opnieuw geinstalled waar die al zat maar als ik nu me pc opstart kan ik kiezen uit 3 Windows 2000 om te opstarte waarvan 2 al van men hdd zijn verwijderd eigenlijk...
nu wil ik echt alles er af gooie maar hoe ?? en nieuwe partitieés aanmke...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
start met de windows 2000 cd de setup

Op een geven moment kom je op een stukje dat je partities kan verwijderen en formatteren.

En gebruik leestekens, dit is niet te begrijpen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en nieuwe partitieés aanmke...
www.bootdisk.com
win98 bootdisk downen
fdisk starten, partities weghalen
nieuwe partities maken
formatteren
win2k installeren.

is een mogelijkheid.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Met een partition tooltje (zoeken) alle partities weggooien, één grote partitie aanmaken (geen NTFS, kan WIN2K CD niet zo goed tegen, als je NTFS wilt kun je dat later regelen), die formatteren (kan dat tooltje vast wel voor je) en dan gewoon WIN2K installeren vanaf CD.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maargoed, bovenstaande antwoorden zijn ook in de search te vinden: klik.

Bovendien is je startpost erg slecht leesbaar. Probeer er iets meer leestekens in te gebruiken, en haal em desnoods even door de spell check van Word.

Verder stellen wij 't erg op prijs als je eerst even zelf zoekt voor je een topic start. Aangezien e.e.a. ook in de search hierover te vinden was, gaat deze dicht.

Mocht je verdere specifieke vragen hebben, let dan even op bovenstaande punten, en geef duidelijk aan waar 't fout gaat, en wat je zelf al hebt geprobeerd. In een nieuw topic dus :P

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.