Toon posts:

Outlook met meerdere accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeps,

in outlook xp (NIET express!) werk ik met 3 accounts:
2 om mijn mail te ontvangen, één om mijn mail te verzenden
ik zou de "zend"modus van die twee willen blokkeren, en de "ontvangst"-modus van die andere... dat lukt min of meer; toch één vraagje:
is het mogelijk om ergens in te stellen dat ik als ik een mailtje stuur automatisch de éne account gebruikt wordt? (nu doet hij dat-raar maar waar- willekeurig, de éne keer de éne de andere keer de andere... tjah, 't is microsoft hé!)
thx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 12:25 ]

Verwijderd

mail server niet invullen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Niet willekeurig: hij gebruikt de account waar het mailtje waar je op reageert, naar toe gestuurd was.

Ontvangen uitschakelen: 'include this acount when recieving mail' uitvinken ?

Zend uitschakelen: zelfde username en SMTP server invullen bij alle drie en het maakt helemaal niets uit welke je gebruikt om te zenden :Y)

Edit:
offtopic:
Dit stond trouwens ook wel in andere topics over OL / OE i.c.m. verschillende accounts ;)

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 12:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geprobeerd: dan geeft-ie een foutmelding en probeert hij toch de mail te versturen!

Verwijderd

Ow vreemd ... ik heb het ook en dan gaat 'ie gewoon verzenden met het eerste account zonder foutmeldingen!!

Verwijderd

Topicstarter
FANTASTISCH! thx!
Pagina: 1