Quicknet poorten open?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• gvrman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-07 08:08
Maanden geleden kreeg ik een bericht dat de poorten open gezet zouden worden zodat ik eindelijk een knappe webserver kan draaien oid. na een paar maanden gewacht te hebben waren de poorten nog steeds niet open. dus een paar weken geleden dacht ik van laat ik eens een email naar die gasten sturen. Krijg ik bericht dat ze op 5 maart (vandaag) open gingen. Dus ik testen, maar nee hoor bij mij staan ze nog steeds niet open. bij iemand anders wel? ik word een beetje moe van die gasten.

gerard

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
heb je je modem wel uit en weer aangezet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Waarom zo veel vraagtekens :?
Een is meer dan genoeg

Ten eerste is de dag nog niet om, heb iets meer geduld ;)

Ten tweede een quote
quote: news://quicknet.nl.announce
De volgende poorten zullen voor uw eigen veiligheid dicht blijven staan:

25: SMTP
67-68: DHCP
111: rpc.portmap
119: NNTP (News)
136-139: Netbios, File & printer sharing (Windows Networking)
Met name poorten 136-139 zijn zeer gevoelig. Als Windows verkeerd geconfigureerd is, bijvoorbeeld in geval van openstaande shares, is het voor een ‘hacker’ makkelijk om in te breken.
(Multikabel behoudt zich het recht voor hier wijzigingen in aan te brengen)

Wanneer het openzetten van bepaalde poorten voor u van belang is, kunt u na 5 maart uw modem resetten om deze nieuwe instelling te activeren
edit:
Zwaai naar DTorro

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 12:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gvrman
hmmmmmmzzzzzzzzzz.........

nou dan zal ik tot morgen wachten ben erg benieuwd. geloof er weinig van als ik eerlijk ben. toenertijd zeiden ze dat het in februari opengezet zou worden

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

het is inderdaad nog ff afwachten.. ik ben errug benieuwd of ze nou eindelijk eens opengaan

Verwijderd

Uit de nieuwsbrief:
Gezien het open karakter van het medium internet en verbeterde beveiligingssoftware* zullen vanaf woensdag 5 maart de meeste van deze dichte poorten ook worden opengezet. De poorten die nu dicht staan voor inkomend verkeer zijn alle poorten tot 1024. Deze poorten worden op 5 maart ook opengezet.

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
poorten zijn nog steeds niet open

[ Voor 23% gewijzigd door intoxicated op 05-03-2003 19:07 . Reden: $%# etc. is niet nodig ]

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

bij mij horen ze open te staan maar ze staan echt NIET open.. mail je de helpdesk, krijg een copy paste uit de nieuwsbrief terug terwijl ik het probleem duidelijk beschreven heb dat word zo dus weer bellen :/ :O

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mja, er staat toch vanaf 5 maart? Wat is het nu? 6 Maart. Misschien iets meer geduld hebben en tijdelijk je server op een andere poort laten draaien?

🌞🍃

Verwijderd

HIer staan ze open, voor de luie mensen die de nieuwsbrief niet goed lezen of de nieuwegroepen niet volgen. Je moet je modem resetten om de nieuwe firmware met de open poorten op je modem te krijgen.

Verder zijn er nog wat problemen met future modems maar moet je maar even kijken in nl.quicknet.*

• gvrman
jaaaaaaaaaaaaaaaa ze staan open!!! eindelijk. bye

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Komop zeg :z

De dag is nog niet om en je vind het al nodig om een topic als deze te openen? Beetje overdreven, niet :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.