Default blanke hetero
<!--
-->
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 12:51 . Reden: doe maar niet dat plaatje buiten de HK :* ]
Ik pas je topictitel iets aan, zie het WOS Policy voor waarom.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Recoverypoints heb ik uitgeschakeldmutsje schreef op 05 March 2003 @ 12:34:
WindowsXP heeft recovery points. Zet je systeem terug naar de dag voor dat je die bagger applicatie geinstalleerd hebt..(beetje zelf nadenken zou ook helpen)
<!-- [afbeelding] -->
Had ik al naar gekeken maar kon hem niet vinden!Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 12:59:
Je kunt eens in de Temp map kijken sommige setup.exe's worden vanuit de temp uitgevoerd...als er dan een setup.exe achterblijft van een ander proggie...kan het zijn dat die niet overschreven word, maar dat ie die gebruikt (dan start je dus altijd dezelfde setup.exe op!)
Default blanke hetero
Iemand een idee? Heb net die links bekeken uit dit topic maar zag geen oplossing!
[ Voor 27% gewijzigd door Ebayzo op 05-03-2003 17:30 ]
Default blanke hetero
Zou er dan toch ergens een brakke temporary setup.exe zitten?
Oeps..edit link vergeten
[ Voor 17% gewijzigd door Ebayzo op 05-03-2003 22:45 ]
Default blanke hetero
[ Voor 79% gewijzigd door Ebayzo op 25-03-2003 22:54 ]
Default blanke hetero
C:\Documents and Settings\MisteryMan\Local Settings\Temp
ervan uitgaande dat je gebruikersnaam MisteryMan is en windows is geinstalleerd op de C drive
Ja dat snap ik...maar helpt nix...-bolio- schreef op 25 March 2003 @ 22:58:
Temp files in windows XP zijn hier te vinden:
C:\Documents and Settings\MisteryMan\Local Settings\Temp
ervan uitgaande dat je gebruikersnaam MisteryMan is en windows is geinstalleerd op de C drive
Als het zo makkelijk was had ik het al gelijk opgelost..
[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 25-03-2003 23:05 ]
Default blanke hetero
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Jep...geen resultaatSpider.007 schreef op 25 March 2003 @ 23:05:
Dat van de Temp mappen zijn goede tips; dat kan namelijk de reden hiervan zijn. Heeft de TS zijn temps bekeken?
Default blanke hetero
zoeken naar '0xc0000005 setup' (voor windowsXP) bij technet.microsoft.com
kijk ook even in je eventlog onder 'application'. (start/run > eventvwr.msc)
eventid.net (icm support.microsoft.com) kan je dan helpen met het analyseren van je foutcode.
[ Voor 10% gewijzigd door SilentStorm op 25-03-2003 23:21 . Reden: typo ]
Localhost is where the heart is
Nog steeds zelfde fout-bolio- schreef op 25 March 2003 @ 23:10:
Probeer anders eens een nieuwe user te maken en dan een setup te starten vanuit het nieuwe account. Als ie het dan nog doet weet je in ieder geval dat het niet te maken heeft met je gebruikersinstellingen / temporary files.
Eventlog staat niks over de fout...SilentStorm schreef op 25 March 2003 @ 23:20:
en heb je windowsupdate.com al bezocht? F_J_K miste nog een goeie:
zoeken naar '0xc0000005 setup' (voor windowsXP) bij technet.microsoft.com
kijk ook even in je eventlog onder 'application'. (start/run > eventvwr.msc)
eventid.net (icm support.microsoft.com) kan je dan helpen met het analyseren van je foutcode.
Ben nu aan het kijken op technet deprimerend
[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 25-03-2003 23:49 ]
Default blanke hetero
Default blanke hetero
Probeer eens een clean install met een andere installatie disk.. Anders 1 voor 1 drivers installen en uitzoeken wanneer hij fouten begint te geven..MisteryMan schreef op 26 maart 2003 @ 10:00:
Is er nou gewoon niemand met hetzelfde probleem? Damn...wordt hier echt gek van! Op het hele internet is er gewoon niks te vinden wat overeen komt!
Dit moet je gaan doen nadat je echt alles basic features geprobeerd hebt
[ Voor 9% gewijzigd door _MaLa_ op 26-03-2003 17:15 ]
Default blanke hetero
Maar dan is het toch vaag dat ie alleen bij setup.exe's (en sommige andere toeppasingen) doet. Denk niet dat het geheugen zo selectief isDomino schreef op 27 March 2003 @ 11:33:
PC overgeklokt? Misschien trekt je geheugen het niet helemaal.
Of misschien is er een module kapot.
Heb nog geen fouten gehad sinds gister btw! Enigste wat ik heb gedaan is de PCTV Rave eruit gelaten en alleen de basis prog's geinstalleerd (en splinter-cell
[ Voor 25% gewijzigd door Ebayzo op 27-03-2003 11:40 ]
Default blanke hetero