Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mij een palm top aan te schaffen, en dan leek het budget model Zire mij wel wat.

Ik heb enkele vragen over dit apparaat en ik ga ervan uit dat iemand hier hem vast al wel bezit ( ik kan de zoekfunctie niet gebruiken, mijn pc loopt dan om een raadselachtige reden steeds vast ):

Kan de Zire geluid maken op het moment dat je een afspraak hebt ?

Is het mogelijk om op een bepaalde tijd van de dag, of op een dag in de week, te zorgen dat je herrinnert wordt, zonder dat je dit steeds opnieuw hoeft in te voeren?

Wat zijn verdere ervaringen met het apparaat ? Is het wat of kan ik beter voor een ander apparaat gaan en zo ja, welke dan ( wel een beetje fatsoenlijk geprijst ).

Misschien zijn deze vragen niet hoog-intellectueel, maar ik ben een newbie op dit gebied, en zoals gezegd verslikt mijn pc zich in de zoekfunctie.

IIG alvast bedankt voor het antwoord !

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Ik weet niet zoveel af van de Palm Zire, maar ik weet wel dat ie geen backlight heeft. Volgens velen is de Sony Sl-10 een goed alternatief, welke wel backlight heeft en ook uitbreidingsmogelijkheden heeft (dmv sony memory-stick geloof ik)

pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/35951

[ Voor 11% gewijzigd door Tobias op 05-03-2003 12:24 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Ik heb de Zire en deze kan idd een geluid produceren als je een afspraak hebt (tijd van alarm is instelbaar). Ik vind het een prima apparaat wat doet waarvoor die gemaakt is: agenda spelen.
Het missen van een backlight is wel een minpuntje maar daar wen je ook snel genoeg aan, voordeel ervan is dat de accu lekker lang meegaat. De hoeveelheid geheugen is meer dan genoeg voor afspraken en adressen.

• costanza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
Voor iets meer geld heb je inderdaad een Sony Sl10. en daarmee ook iets meer PDA, en iets meer waar voor je geld denk ik... De 2 Mb in je Zire zijn vrij snel vol als je wat extra software wilt installeren(Er is heel veel handige software voor je palm). Ook de hogere resolutie(320x320 ipv 160x160) op de sony lijkt me erg aantrekkelijk. Wel kun je op elke palm herhalende afsraken invoeren. dus ook op de Zire. Ik gaf zelf de voorkeur aan een Palm m105 boven de Zire. Was net zo duur en 8 Mb ipv 2 en mèt backlight. Ik weet alleen niet of de m105 nog te koop is. succes met je keuze...

http://www.palmclub.nl