Toon posts:

Radeon 9100 slechte kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om een club 3d 9100 te kopen. Maar nou lees ik her en der dat de afwerk kwaliteit erg slecht is. Koelers die er op geplakt zijn (en er af vallen)

Heeft er iemand anders ervaring mee ?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
de 9100 was toch voorheen de 8500 ?

nou ja , ik heb dus de 8500 en geen problemen mee , lekker kaartje , alleen je moet niet verwachten dat je Ut2k3 op 1024x786 alles op high soepel kan draaien.

Voor de verderrest zit mijn koeler goed bevestigd met van die plugjes die door het pvc heen gaan.

oja , die van mij is van Point of view

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:26

Pubbert

random gestoord

Mijn club3d is helemaal prima! Draait al 12 maanden top, geen vasthangers, cooler zit er gewoon goed op etc.

Dat verhaal heb je gewoon van iemand gehoord die liever 50 euro meer uitgeeft aan een kaart van een erkend goed merk (hercules etc.)

Soms is er gewoon te veel onterechte kritiek op club3d

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

700 kaarten Club3D = meestal slecht qua beeldkwaliteit (en af en toe ook qua OC)

De uitzonderingen zij een stel 9500/9700 planken, welke onder ATIs toezicht 'gebouwd' zijn en door Club3D zijn omgelabeld.

Je hoeft niet gelijk naar een Hercules te kijken. Je kan beter een Connect3D, Gigabyte, Sapphier of HIS/Enmic nemen.

www.triathlete.nl

Verwijderd

Scighera schreef op 05 March 2003 @ 13:01:
700 kaarten Club3D = meestal slecht qua beeldkwaliteit (en af en toe ook qua OC)

De uitzonderingen zij een stel 9500/9700 planken, welke onder ATIs toezicht 'gebouwd' zijn en door Club3D zijn omgelabeld.

Je hoeft niet gelijk naar een Hercules te kijken. Je kan beter een Connect3D, Gigabyte, Sapphier of HIS/Enmic nemen.
Hoe kom jij aan die informatie als ik vragen mag?

Ikzelf heb een Radeon 9700 van Club3D en daar zit notebene een ATi sticker op de cooler.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 22:29 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoek gewoon wat reviews etc, of zoek even op GoT. Over deze kaart (en de Club3D R8500) is veel informatie te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.