Toon posts:

[FRUITY] Opnemen channel-events in song

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de ouwe versie van Fruityloops 2.7 kon je gewoon op record klikken en dan nam hij alle events op die je deed met b.v. volume, panning etc. Hij liep dan het hele nummer door en nam alle veranderingen op op.

Alleen nu heb ik sinds 5 weken Fruityloops 3 maar hiermee lukt dit me niet meer. Zodra ik op record druk en hem op "Song" heb ingesteld en op play ram wil hij alleen maar van 1 pattern de events opnemen. Hierna stopt hij dus gewoon met opnemen. Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken op fora en helpfiles aan doorspitten maar kan het nog steeds niet vinde :( Ook alle opties heb ik naar mijn weten allemaal doorlopen. Wordt er beetje misselijk van want kan niet verder met mijn nummer :'(

Ik wil gewoon dus dat hij het gehele nummer afspeelt en dat alle verandering aan knoppen worden opgenomen net zoals in de oude versie van Fruity 2.7

Verwijderd

Pattern 9 is je main automation pattern. In de playlist moet je pattern 9 op "maat1" invullen, dit is trouwens standaard als je een nieuwe song begint.
Als je op record drukt en begint op te nemen in song mode, zorg dan dat je in de playlist pattern 9 gehilight hebt (hier moet je dus opstaan).
In de helpfile kun je dit ook vinden onder main automation.
succes.