Ladies and gentleppl
Mijn pc doet een beetje vreemd de laatste tijd.
Het ging als volgt:
op een zeker moment krijg ik met mijn nieuw geinstalleerde XP ( was net een week oud) een blauw, ja blauw, scherm. Xp start na dat blauwe scherm weer normaal op, uit zelfbescherming enzo..
Tot zover niets aan de hand.
Totdat ik de computer af wilde sluiten, toen ging die weer opnieuw aan.
ik schrok er van. Ik heb gewacht totdat de pc weer opgestart was en vervolgens hetzelfde weer gedaan, gewoon op de fatsoenlijke manier de pc uit gedaan.
Dit opstarten is nu al een paar weken zo, en iedere keer als ikm de pc uit doe, dan doe ik hem op het dode moment van opstarten uit met de schakelaar achterop de voeding. Dit lijkt mij niet de ideale manier, dus wil ik dit oplossen.
Het uitschakelen van de voeding ging altijd goed tot de vastloper met blauw scherm.
Wie-o-wie helpt mij?
Reacties mogen naar mijn mail: werf75@hotmail.com
Dank je!
Mijn pc doet een beetje vreemd de laatste tijd.
Het ging als volgt:
op een zeker moment krijg ik met mijn nieuw geinstalleerde XP ( was net een week oud) een blauw, ja blauw, scherm. Xp start na dat blauwe scherm weer normaal op, uit zelfbescherming enzo..
Tot zover niets aan de hand.
Totdat ik de computer af wilde sluiten, toen ging die weer opnieuw aan.
Dit opstarten is nu al een paar weken zo, en iedere keer als ikm de pc uit doe, dan doe ik hem op het dode moment van opstarten uit met de schakelaar achterop de voeding. Dit lijkt mij niet de ideale manier, dus wil ik dit oplossen.
Het uitschakelen van de voeding ging altijd goed tot de vastloper met blauw scherm.
Wie-o-wie helpt mij?
Reacties mogen naar mijn mail: werf75@hotmail.com
Dank je!