Toon posts:

Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-11

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien het vorige topic op slot is gegaan omdat er niet meer getaxeerd werd hierbij een nieuw topic omdat ik zelf een vraag heb over een systeem.

Hierbij de regels gec/p't uit Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-10
Belangrijkste regels:

Het topic is niet bedoeld om hardware te koop aan te bieden en/of te koop te vragen.

• Verwijs niet naar hardware die in je sig staat.
• Wijzig geen reply's achteraf, er wordt niet teruggelezen.
• Verwacht niet binnen 5 minuten antwoord.
• Ga niet lopen zeiken als de waarde tegenvalt, het zijn altijd de minimum prijzen.
• Als je een plaatje van bijv. je gemodde kast wilt laten zien, best, maar hou het bij 1 plaatje.
• Er worden alleen computer spullen getaxeerd, geen standalone dvd spelers, home cinema's ed.
• Maximaal 2systemen per persoon.
Ok, ik kan een dell-systeem van iemand kopen,

Het is een optiplex-gx110
-p3-800
-onboard vga
-onboard geluid
-onboard nic
-het is een klein dell kastje
-dell toetsenbord en muis
-geen geheugen, dat heb ik zelf nog
-geen hd, dat heb ik zelf nog
-geen monitor, dat heb ik zelf niet meer, maar daar verzin ik wel wat op :P

Wat is een beetje een redelijke prijs wat ik hier voor zou moeten betalen, de persoon in kwestie vraagt er €300,- voor, maar ik heb totaal geen idee van wat zo'n klein (merk) systeempje nou waard is. Alvast bedankt voor de reacties!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit topic gaat dan ook meteen weer dicht.

Je geeft zelf al de reden aan waarom het vorige topic dicht is gegaan, waarom denk je dan dat een nieuw topic wel open zal blijven?

Als niemand taxeert hebben deze topics gewoon geen zin.
Zodra onze huis-taxateur weer tijd heeft, gaat dat oude topic wel weer open :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.