Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
al eens geprobeerd de laatste updates handmatig van de site te downen? tis een self extracting exe dus dat moet goed gaan...ps kan wel even duren voordat de update zichtbaar is in je console (datum dus)...
ps> een n4server als client
(die doe je antivirus server en laat je zn defs van een primaire server halen
ps> een n4server als client
I don't drive fast, I only fly low!
Definities halen we meestal al met de hand binnen vanwege dat we voorheen niet met NAV server werkten.yonexfreak schreef op 05 maart 2003 @ 13:32:
al eens geprobeerd de laatste updates handmatig van de site te downen? tis een self extracting exe dus dat moet goed gaan...ps kan wel even duren voordat de update zichtbaar is in je console (datum dus)...
ps> een n4server als client(die doe je antivirus server en laat je zn defs van een primaire server halen
Zal wel ff met me collega overleggen.
kwam er trouwens ook achter dat er vage errors in de event viewer zat door die
NAV maar deze zijn d.m.v. technet inmiddels verholpen
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
wat ook weleens kan helpen als je probs heb met de live-update is van de site de laatste live-update versie downen
....dit heeft bij mij weleens x geholpen toen ie ook niet updates pakte....
* yonexfreak vind NAV CE8 toptool zeker icm AMS server
....
* yonexfreak vind NAV CE8 toptool zeker icm AMS server
I don't drive fast, I only fly low!
ja waar ik ook mee zit is waar de clienten hun definitie vandaan halen...yonexfreak schreef op 05 March 2003 @ 14:05:
wat ook weleens kan helpen als je probs heb met de live-update is van de site de laatste live-update versie downen....dit heeft bij mij weleens x geholpen toen ie ook niet updates pakte....
* yonexfreak vind NAV CE8 toptool zeker icm AMS server....
want de clienten hebben geen toegang tot symantec`s live update server.
alleen de primaire server.
ik wil eigelijk een nieuwe definitie hebben waar mee ik het uit kan proberen.
zit te twijvelen of ik nu handmatig 3-3-03 er over heen zet
edit:
k heb vanavond de update der overheen geflikkerd en deze pakte hij gelijk.
let wel dit gebeurde hand matig.
daarna heb ik hem verwijderd en de server versie er op geinstalleerd.
afwachten wat hij doet als SYM. nieuwe def. uitbrengt
edit 2:
Def 5-3-3 is uit. liveupdate pakt hem niet op de primaire server.
maar als je handmatig de definities installeerd pakt hij hem wel.
server 3 doet nu ook mee met de updates. na dat hij NAV server kreeg.
Conclusie.
Server op server installeren
client op client.
[ Voor 32% gewijzigd door Duinkonijn op 06-03-2003 09:46 ]