Toon posts:

HP1100 21" monitor in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal......

Graag wil ik mijn pc op en top in orde hebben, en daarom wil ik eigenlijk geen onbekende apparaten in apparaat beheer hebben.

In win 98 se heb ik netjes de HP1100 21" bij monitoren staan, maar in XP niet.

Op de HP site zijn hier GEEN drivers voor te vinden, nofg bij de gebruikelijke en ongebruikelijke driver search sites....je vindt dan meestal een HP1100 printer of iets anders.....

Is het mogelijk de gegevens uit de HCL van w98 in XP te importeren? of iest wat er op lijkt?

Tevens zit er een exotische DVI aansluiting op de HP1100 21". Het betreft een DVI EVC1 aansluiting met 3 rijen van 10 pins i.pv. de normale DVI die 3 rijen van 8 pins heeft.die ik naar een normale VAG wil hebben, ....Helaas zijn er in nederland geen kabels hiervoor te vinden....
In utrecht de Centrum Elektronica en Arnhem Radio Piet e.d. hebben ze niet....heeft een van jullie hier nog een idee voor?

Verwijderd

misschien zelf een andere stekker eraan maken voor als je ergens een guide kan vinden ??

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39
Al geprobeerd de win98se cd in je cd-rom te proppen en daar de drivers vanaf te halen?
(Natuurlijk via configuratiescherm > hardware etc. Zelf zoeken, windows niet laten zoeken)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Misschien herkent hij hem wel gewoon als je hem aansluit?
Probeer eerst aan een goeie kabel te geraken voor je aan je soft begint te klooien, zou ik zo zeggen.

Verwijderd

je hebt btw niet eens software nodig , hij zal ook werken als plug and play monitor , toch :S ?

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt goed, maar ik wel hem hebben als "echte" monitor....niet als plug & pray... ik ben een zeur wat dat betreft..... :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 11:45:
hij werkt goed, maar ik wel hem hebben als "echte" monitor....niet als plug & pray... ik ben een zeur wat dat betreft..... :)

Maak dan zelf een .inf file, voor de monitoren is dat maar een kort stukje met naam en toenaam en de horizontal en vertical refreshes die het aankan, meer niet :z

Open maar eens een willekeurige monitor .inf file met notepad :)

(overigens meen ik me te herinneren dat WinXP ook met de monitor .inf files van Win9x overweg kan)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Met powerstrip kun je erg gemakkelijk zelf een "driver" maken voor je monitor door de waarden aan te geven van de horizontale en verticale refreshrates. Deze bepalen de maximale resoltie en refreshrate.
Dit is dan ook het enige wat monitordrivers doen. Zorgen dat je de monitor niet hoger kan zetten dan hij aankan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 17:34 ]

Pagina: 1