- Maar je maakt wel wat mee! -
Verwijderd
is een TFT scherm die uitermate geschikt is om ook tv op te kijken en heeft een aantal opties zoals PIP zit trouwens geen tuner in... maar wel comp. en s-vhs ingang dacht ik + speakers
[correctie]
wel PAL TUNER geen comp ingang
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 11:17 ]
maar net een tikkie te duur
Maar nu zijn er geloof ik wel een aantal lcd-tv's in de aanbieding.
Packard heeft er zels een.
The Only Good Silence Is The Silence With Music In It
Verwijderd
dan zou ik eens kijken naar de Belinea 10 17 30 17"

specs op: http://www.belinea.nl/inc...achid=23&landid=23&lang=1
Verwijderd
en inderdaad: een TV-tuner kaart in de pc en de monitor aan de muur als TV..
dit ivm ruimtegebruik voor èn een tv èn een pc..
Of ie geschikt is voor wandmontage weet ik ff niet zeker. Iig wel goeie specs. Goede contrast, goeie responsetijden, en enorm mooi design.
DVI model heeft dus ook DVI aansluiting, en analoog video in, dus ik kan m'n videorecorder er zo op aansluiten
zou alleen jammer zijn als hij niet aan de wand kon hangen...
Heb hier op mn werk een 920 staan (Geen DVI model).Deviator79 schreef op 07 March 2003 @ 14:34:
Die Hercules lijkt me wel wat..
zou alleen jammer zijn als hij niet aan de wand kon hangen...
Wandmontage kan idd niet met dat ding, maar met een klein beetje handigheid kun je wel een beugeltje maken. Er zitten iig geen gekke pluggen of dingen aan de achterkant.
Verwijderd
Dit is natuurlijk niet echt mooi, maar een onzichtbare verbinding is ook echt wel mogelijk.
meestal scheelt prijzencirus een hoop
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Maar die Hercules lijkt wel een geschikte kandidaat dus..
Kan die standaard er trouwens wel af??
Gitaarwerk schreef op 07 March 2003 @ 15:26:
eeh.. morgen in het prijzencircus bij v&d..samsung dacht ik ook... scheelt wel aardig wat geloof ik..maar dat durf ik niet te zeggen, weet de prijs niet exact..
meestal scheelt prijzencirus een hoop
De Prophetview is dus ideaal voor wand montage.
Kijk ook maar eens in de handleiding.
Poot eraf schroeven en klaar voor wandmontage.
DJSmiley schreef op 07 March 2003 @ 14:40:
[...]
Heb hier op mn werk een 920 staan (Geen DVI model).
Wandmontage kan idd niet met dat ding, maar met een klein beetje handigheid kun je wel een beugeltje maken. Er zitten iig geen gekke pluggen of dingen aan de achterkant.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
klopt..Deviator79 schreef op 07 maart 2003 @ 15:36:
Kan me niet voorstellen dat V&D onder de prijzen van de de websjopjes gaat zitten....
Maar die Hercules lijkt wel een geschikte kandidaat dus..
Kan die standaard er trouwens wel af??
[...]
999 voor een 17" samsung..
de huidige sky computer is trouwends wel wat goedkoper dan wat andere.. maar goed..dat is ook amar enkel..niet dat ik mijn "winkel" wil promoten.. ben niet eens met personeelsbeleid, maar dat gebeurt achter de schermen.. maar goed.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
trouwens: welke tv-kaart raden jullie mij aan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toch heb ik niemand over de tv kwaliteiten van de hercules horen spreken..JvS schreef op 12 March 2003 @ 14:03:
ga daarvoor eens zoeken, daar zijn echt ZOVEEL topics over te lezen..
Hop,hop,hop!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Lastig zoeken als de specs niet kloppen..??Cubix schreef op 12 March 2003 @ 14:38:
Zoek een monitor die werkelijk een brede inkijkhoek heeft. Maar dan ook verticaal. Let niet op specs van die monitoren, want die kloppen op dat vlak vaak niet.
Verwijderd
Op die hercules kan je hem gelijk aansluiten zonder pc ertussenbasset schreef op 12 March 2003 @ 14:43:
TV-Kaart??? Neem gewoon een goedkope videokaart met Video-in, kun je daar meteen je video aanhangen en gebruik je de tuner van je video. Scheelt een AB
..neh, geen ruimte voor een videorecorder..basset schreef op 12 March 2003 @ 14:43:
TV-Kaart??? Neem gewoon een goedkope videokaart met Video-in, kun je daar meteen je video aanhangen en gebruik je de tuner van je video. Scheelt een AB
kan ik net zo goed mijn DVD speler gebruiken ipv een DVD-ROM..
Verwijderd
omg geen ruimte voor een videorecorderDeviator79 schreef op 12 March 2003 @ 14:52:
[...]
..neh, geen ruimte voor een videorecorder..
kan ik net zo goed mijn DVD speler gebruiken ipv een DVD-ROM..
Ik zou voor die hercules gaan, dat lijkt mij ook wel wat ik zoek nog een 2e monitor voor tekstverwerking en webdesign
Nee, weet je wel hoeveel ruimte een videorecorder extra inneemt?Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:58:
[...]
omg geen ruimte voor een videorecorder
Ik zou voor die hercules gaan, dat lijkt mij ook wel wat ik zoek nog een 2e monitor voor tekstverwerking en webdesign
moet alles vanuit bed kunnen doen..
Verwijderd
Oke dan begrijp ik hetDeviator79 schreef op 12 maart 2003 @ 15:05:
[...]
Nee, weet je wel hoeveel ruimte een videorecorder extra inneemt?
...ik probeer een pc/tv/dvd combi te maken die zo min mogelijk ruimte inneemt..
moet alles vanuit bed kunnen doen..
Nee toch? zit toch geen TV-Tuner in de Hercules ProphetView 920 17"?Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:50:
[...]
Op die hercules kan je hem gelijk aansluiten zonder pc ertussen
TVTuner niet. Wel composite in.. Dus een videorecorder kan als tuner gebruikt worden. Al-dan-niet in een hoekje gepropt, desnoods als "dedicated tuner".Deviator79 schreef op 12 March 2003 @ 15:44:
[...]
Nee toch? zit toch geen TV-Tuner in de Hercules ProphetView 920 17"?
composite in is wel alleen bij het DVI model.. (waar ik al bijna 2 weken op zit te wachten)
Hey, maar da's best aardig..Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:50:
[...]
Op die hercules kan je hem gelijk aansluiten zonder pc ertussen
misschien dat ik toch de videorecorder weg moet werken:
hoe lang mag zo'n analoge video-in kabel zijn ? (da's toch tulpstekker kabeltje?)
Weet iemand dat?
Da's mooi: dan kan ik die videorecorder desnoods in de dakgoot leggen!Bud_s schreef op 12 March 2003 @ 16:33:
met een beetje redelijke kwaliteit kabel (hoeft niet zo'n vergulde 3 dubbel afgeschermde te zijn) haal je 10 meter wel
Verwijderd
Die 999 is toch voor die sky computer incl 15" lcd?Gitaarwerk schreef op 07 maart 2003 @ 22:06:
[...]
klopt..
999 voor een 17" samsung..
de huidige sky computer is trouwends wel wat goedkoper dan wat andere.. maar goed..dat is ook amar enkel..niet dat ik mijn "winkel" wil promoten.. ben niet eens met personeelsbeleid, maar dat gebeurt achter de schermen.. maar goed.
Die 17" samsung was iets van 599
Ze zijn wel duur maar ook niet weer zo duur
nu maar hopen dat hij bevalt ;-)
Verwijderd
ik bedoel dat je een video er rechtstreeks op kan aansluiten ipv een video via de computer wat die andere gast zei..Deviator79 schreef op 12 maart 2003 @ 15:44:
[...]
Nee toch? zit toch geen TV-Tuner in de Hercules ProphetView 920 17"?
Het is me helemaal duidelijk..en ik heb er eentje besteld ondertussenVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 10:49:
[...]
ik bedoel dat je een video er rechtstreeks op kan aansluiten ipv een video via de computer wat die andere gast zei..
Verwijderd
en??? Wat zijn de resultaten? Ik ga er ook eentje bestellen als de reacties positief zijn...Deviator79 schreef op 13 March 2003 @ 12:02:
[...]
Het is me helemaal duidelijk..en ik heb er eentje besteld ondertussen
thanks!
lavendel