Toon posts:

WebDAV en PHP: reageren op veranderingen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik heb een Apache server met WebDAV als modulle. Op deze server staat een hoeveelheid OpenOffice documenten die direct op de server aangepast moeten worden. Dit gaat perfect met WebDAV maar ik wil graag dat de server een actie (PHP) kan uitvoeren als een document aangepast wordt, bijv. een backup maken van het nieuwe document.

Dus, weet iemand hoe ik een PHP script kan triggeren als ik via WebDAV een bestand upload/aanpas?

• js303
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 18:22
hoi, kan je misschien tips geven hoe zo'n omgeving opgezet moet worden? ik heb al geprobeerd met apache en mod_dav de boel aan de praat te krijgen maar het lukt me voor geen meter en uit de docs van http://www.webdav.org/ kom ik ook niet echt.

thanks!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

wkamphuis is hier al een maand niet geweest op het forum en hij heeft deze post anderhalf jaar geleden gemaakt. Grote kans dat hij het dus niet meer leest of z'n oplossing outdated is.

Verder is je vraag niet echt gerelateerd aan zijn probleem.

Programming & Webscripting gaat ook niet over het opzetten van omgevingen, maar over programmeerproblemen. Daar is in jouw geval geen sprake van; je wilt de boel goed configureren met standaard software. Dit soort vragen kan je in Software Algemeen kwijt. Let wel op de daar geldende policy :)

Deze gaat iig in Programming & Webscripting dicht :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.