CD-RW + DVD-rom prob's na XP upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Het probleem is als volgende :

De Computer is een systeem van medion (het is niet mn eigen systeem)
Spec: P4 1,8
256MB
80GB seagate
Sony CRX1611 CD-RW
DVD-rom (moet nog kijken voor het merk)
(de brander staat samen met de Hd op 1 IDE kanaal , DVD rom hangt alleen op 1 IDE kanaal)

Er is voor mij een upgrade gedaan van ik meen 98SE naar windows XP pro.
Heb ik even gekeken naar de problemen en bleek dat de cd brander niet kon branden in Nero (denk geen probleem) -» upgrade nero en het werkte weer.
DVD rom zou ook problemen geven maar deed het naar mijn weten zonder problemen ff lkkr DVD filmpje gekeken >:). Daarna de boel ff geupdate SP1 erop
nodige andere updates.
Brander deed het nog steeds alleen nu komt het -»
de cd's die hij heeft gebakken worden zowel in de DVD rom als CD brander als lege cd gezien terwijl de sessie wel afgesloten is :/
Ik heb eens gekeken naar een firmware update voor de brander maar kan het nergens vinden , zelfs op de sony site niet.
Heb op google gezocht ernaar maar niks , kwam darbij wel op een ander forum hadden 2 mensen het zelfde probleem maar geen oplossing :|.
Ik heb zelf nog niet gekeken op udma aanstaat , maar kan me niet voorstellen dat dat ermee te maken heeft.

Iemand een ideetje om me in de goede richtenb te helpen??

[ Voor 4% gewijzigd door manowar op 05-03-2003 11:02 ]

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Ligt overduidelijk aan Windows. Lees eens FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) door en maak dan eventueel een nieuwe topic in WOS met alle relevante informatie :)

/faq

Dit topic is gesloten.