Toon posts:

AKG HEARO 888

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn eerste post op GOT :)

Ik heb al heel wat opzoekingswerk hierover verricht, maar niet alles is mij even duidelijk.
Tot voor kort was ik zeker dat ik een draadloze hoofdtelefoon wou (de beweginsvrijheid is voor mij heel belangrijk en ik rol met m'n stoel altijd over m'n draad)

Eerst wou'k een Sennheiser RS85 kopen, maar na er heel wat over gelezen te hebben op GOT, ben ik ook is gaan kijken op de site van AKG.
De hearo 777 leek mij wel wat (vooral die logic7), maar is dat nu echt zo spektaculair? Wat mij ook stoorde was dus vooral de ruis (storingen) die je hebt bij een draadloze koptelefoon. Maar naar ik het goed begrijp heb je dit niet bij de hearo 888 (digitale overdracht van het signaal?) of heb ik het hier verkeerd ?

Kan iemand mij hierover wat meer vertellen ? En wat zijn de ervaringen van gebruikers die deze hoofdtelefoon hebben ? (en komen de specificaties overeen met de werkelijkheid ? -> 50 m, 5 uur batterij, ...)

Zit er bij de hearo888 ook een reserve batterij, die oplaad terwijl je naar je hoofdtelefoon aan het luisteren bent ? (bij de Sennheiser RS85 is dit zo)

Of misschien nog handige dingen die ik moet weten ?

Bedankt op voorhand!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje: gaat hij volledig over je oor, zoals de Sennheiser RS85 ?

Bedankt

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Edgereview bespreking AKG HEARO 888. Misschien een idee om ff via google te zoeken op 'AKG HEARO 888' , en dan de tests en reviews te lezen :) Ohja, de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop zit rechtsboven ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 05-03-2003 11:06 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Deze review verschaft mij niets meer informatie!
(ik had die overigens al gelezen)
En als ik zeg dat ik al veel opzoekingswerk heb gedaan, dan heb ik dat ook wel degelijk in google gedaan.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Ok, misschien moet de topictitel ff aangepast worden, naar AKG HEARO 888 ervaringen, dan is't ietsje duidelijker. En ik geloof je wel over dat zoeken, maar vindt het wel apart dat er niets meer te vinden was wat betreft user ervaringen.

Maar het zou kunnen dat AV-techs hier ervaring hebben met dat model. Als je al zoveel opzoekingswerk hebt gedaan, dan is er zelfs via Hifi.pagina.nl niks te vinden blijkbaar? Vreemd :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Mja misschienw at slecht gekozen topic, maar ik vraag niet enkel ervaringen, ook meer informatie erover. En via hifi.pagina.nl vind ik er ook niet echt iets over.
Misschien kan ik ook gewoon slecht zoeken, maar 'k minstens 2 uur gezocht naar een antwoord op al mijn vragen en ze nergens gevonden.

Verwijderd

Wellicht heb je er iets aan als ik je vertel dat ik de AKG K105 UHF heb naar zeer volle tevredenheid. Hij was wel duur [Euro 95,00] maar werkt als een trein. Ik denk dat je dat ruissen/storen nooit helemaal kan voorkomen. Het is net als bij een GSM, soms heb je er last van, meestal niet. Dan ga je ergens anders zitten, of je draait je hoofd om, en het is weg.
Deze k105 UHF sluit helemaal om je oren, en dat is wel zo prettig, tevens zit hij niet te strak op je hoofd. Dat leidt namelijk vaak tot hoofdpijn. Deze kun je lang dragen met veel plezier.

Verwijderd

Topicstarter
Mja, is leuk om weten, maar ik had toch graag wat meer info gehad over de Hearo 777 of 888. Maar bedankt, appreciate it!

Verwijderd

ik heb eventueel nog wel een sennheiser t40 draadloze te koop
Pagina: 1