Vraag 1:
Ik was bezig met het schrijven van een scriptje en nu moet ik de keuze maken tussen de volgende mogelijkheden om een element op te bouwen.
Ik heb hier maar een klein stukje weergegeven, maar het gaat dus om een hele boel van deze element. Ik wou het eerst zelf testen, maar ik krijg de hele tijd totaal verschillende uitkomsten dus ik denk niet dat ik het echt op een goede manier test
Het gaat vooral om de snelheid.. weet iemand misschien wat sneller is, of een groot voordeel voor 1 van beiden manieren .. ?
Vraag 2:
Ik was bezig met het dynamisch toevoegen van elementen, en toen liep ik tegen dit probleem:
Ik was bezig met het schrijven van een scriptje en nu moet ik de keuze maken tussen de volgende mogelijkheden om een element op te bouwen.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <table> <tr> <td>op deze manier</td> </tr> <tr> <td>etc..</td> </tr> </table> .. |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <div> <div>of</div> <div>op</div> <div>deze</div> <div>manier</div> </div> .. |
Ik heb hier maar een klein stukje weergegeven, maar het gaat dus om een hele boel van deze element. Ik wou het eerst zelf testen, maar ik krijg de hele tijd totaal verschillende uitkomsten dus ik denk niet dat ik het echt op een goede manier test
Vraag 2:
Ik was bezig met het dynamisch toevoegen van elementen, en toen liep ik tegen dit probleem:
JavaScript:
? Wat is nou de juiste manier ? Of zijn ze beiden onjuist ? Ik kom er niet meer uit.. 1
2
3
4
5
6
| document.createElement('TABLE').appendChild( document.createElement('TR').appendChild(document.createElement('TD'))); // of document.createElement('TABLE').appendChild( document.createElement('TR')).appendChild(document.createElement('TD')); |
[ Voor 14% gewijzigd door r0bert op 05-03-2003 10:47 ]