ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Ja hoor, ik heb 2 microsoft freestyle controllers aangesloten op mijn PC, bijde leveren een HID device op.Bajoran schreef op 05 March 2003 @ 10:26:
Hallo,
Na een zoektocht bij Logitech, Google en de Search van GOT stel ik nu deze vraag aan mijn mede Gotters.
Tot op heden had ik mijn Logitech Cordless Freedom muis en keyboard via ps2 aangesloten. Onlangs heb ik dat gewijzigd. Het werkt perfect maar het valt me op dat er nogal wat HID devices (Human Interface Devices) in de Device manager te vinden zijn.
Human Interface Devices
HID-compliant consumer control device
HID-compliant device
Logitech Cordless Dual USB Mouse & iTouch Keys
Logitech Cordless USB Keyboard
Mice and other pointing devices
HID-compliant Cordless Mouse
HID-compliant mouse
Ik vraag me af wat anderen die een soortgelijke configuratie gebruiken in hun Device manager hebben staan.
Dit is dus gewoon normaal.
Nothing to see here
Helaas is dit niet echt een antwoord op mijn vraag. Mijn vraag was of het normaal was dat er onder de ene noemer on device manager 4 devices staan en onder de andere noemer 2.
Zo komt de muis in verschillende gedaantes terug.
Zo komt de muis in verschillende gedaantes terug.
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Als het USB devices zijn worden er inderdaad een aantal HIDs aangemaakt, is heel normaal. En afhankelijk van wat voor device het is komt er een of meerdere tevoorschijn. (heb nu mijn gamepad en racestuur niet aan mijn bak hangen, want anders staan er hier ook een stuk of wat in).