Toon posts:

Ik kom er niet uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensennn, ik hoop dat iemand nog een oplossing weet, ik heb al met de search enkele topics doorgespit maar ik kon zo niemand ontdekken met zo'n pc.

Ik heb hier op werk nu 2PCs die beiden weigeren beeld te geven.
Bij 1 heeft de klant aangegeven dat de voeding kapot was, dat die is vervangen maar dat er nog steeds problemen zijn. nou toen ik de pc aan zette werkte de voeding al weer niet eens. dus ik heb een andere voeding geprobeerd, de ventilator slaat aan etc. maar zodra ik de harde schijf ook aan de voeding hang werkt deze ook niet meer...maar zonder HD er aan moet hij toch het bios scherm geven! Het is een Ga-5ax moederbord met pentium processor. heb al nieuw geheugen ed gebeurt en ik raak door mn opties heen, als iemand een suggestie heeft then let me know!

de 2de pc had een kapotte proc en moederbord.
Daar heb ik een nieuwe ingezet met P3 500mhz
Die weigert ook beeld te geven, als gaat spinnen, HDs CPU Fan etc..de CD spelers ook, alleen de lampjes daarvan blijven branden op BUSY.
Hier heb ik ook dus totaal geen beeld, geen bios scherm niets.
geprobeerd met alles er af gekoppeld, andere VGA kaart geprobeerd, ander geheugen etc...maar ik krijg gewoon geen beeld..ook niet in de bios dus.
Iemand hier een idee voor?

Als ik nog wat extra info moet geven let me know!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we echt weinig mee.

Lees eens Dit graag lezen eer je een topic opent rustig en aandachtig door. In de troubleshooter waar je naar toe wordt verwezen staan ook meer tips :)

Ergo: lees aub de FAQ en sticky van desbetreffende subforum door eer je een topic opent.
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

/kansloos

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 05-03-2003 10:05 ]

Dit topic is gesloten.